Nova TV je prva hrvatska komercijalna televizija s nacionalnom koncesijom. S emitiranjem je počela u svibnju 2000. godine, a od 2018. u vlasništvu je Slovenia Broadbanda. Danas Nova TV d.d. na hrvatskom tržištu djeluje kao medijska grupa s kanalima Nova TV, specijaliziranim kanalom za zabavu Doma TV, internacionalnim Nova World i dječjim kanalom Mini TV.

Strategija kompanije je multimedijalna platforma – sinergija televizije i interneta. Stoga Nova TV u svojoj internetskoj grupi okuplja niz portala, od news portala DNEVNIK.hr, tematskih portala GOL.hr, Zadovoljna.hr, Punkufer.hr, Zimo.hr, Folder.hr, do najvećeg blogerskog servisa blog.hr. U vlasništvu Nove TV je i platforma NOVA PLUS – usluga koja pretplatnicima na odabir nudi više od 5000 sati najboljeg serijskog, filmskog i dječjeg sadržaja, kao i zabavnih i informativnih emisija Nove TV, a omogućava svakom gledatelju da kreira program na temelju vlastitih želja. U sklopu Nova Plus platforme su i filmski kanal Nova Cinema i obiteljski kanal Nova Family.

Nova TV poslovni uspjeh postiže vlastitom domaćom produkcijom te neovisnim i utjecajnim informativnim programom. Grupa Nova TV sa svojim kanalima Nova TV i Doma TV najgledanija je u Hrvatskoj. U pomno biranoj programskoj shemi ističu se najgledanija središnja informativna emisija u zemlji 'Dnevnik Nove TV', istraživačka emisija 'Provjereno', najgledaniji lifestyle magazin 'IN magazin', dramske serije 'Čista ljubav' (2017./18.) i serija 'Na granici' (2018./19.), humoristična serija 'Lud, zbunjen, normalan' te popularni zabavni formati kao što su 'Supertalent', 'Tvoje lice zvuči poznato', 'Farma' i 'Ples sa zvijezdama'. U rujnu 2018. Nova TV započela je s ekskluzivnim prijenosom utakmica hrvatske nogometne reprezentacije na svim nadolazećim natjecanjima u razdoblju od četiri godine, čime je dodatno obogatila svoj program.

Uz visoku gledanost projekata domaće produkcije Nova TV uvijek pomiče granice televizije ka poboljšanju društva u kojemu djeluje. U 2011. godini proširila je svoje društveno odgovorno poslovanje te postala glavni partner Zaklade Ana Rukavina, a u 2013., i medijski partner Hrabrog telefona. U 2015. Nova TV postaje i medijski pokrovitelj kampanje udruge Europa Donna koja za cilj ima podizanje svijesti žena Europe o raku dojke. Medijski podržava i poslovne anđele s ciljem da informira i potiče društvo na inovacije i pozitivne promjene.

Za svoj je rad Nova TV primila brojne nagrade poput medalje kvalitete Qudal za najkvalitetniju televiziju 2011. s najkvalitetnijim informativnim i zabavnim programom, a Trusted Brand Hrvatska iste godine proglasio ju je TV postajom kojoj se najviše vjeruje. Nova TV i 2015. je godine bila dobitnica prestižne zlatne medalje Qudal u kategoriji najkvalitetniji televizijski program općenito. Istraživanje Agencije za elektroničke medije 'Analiza TV tržišta u Republici Hrvatskoj' u 2013. godini pokazalo je da građani najviše vjeruju Novoj TV. Nova TV je osvojila niz Večernjakovih ruža, Zlatnih Studija, Večernjakovih ekrana, kao i nagradu VIDI Web Top 100 za najbolji portal DNEVNIK.hr 2011., za najbolji mobilni internetski portal 2009. i za najinovativniju televiziju u Hrvatskoj 2008. godine. U 2010. Nova TV je nagradom Miko Tripalo nagrađena za promicanje demokracije, slobode medija i ljudskih prava u svom informativnom programu. Nova TV je prema istraživanju agencije Ipsos Media CT i vodeći brend u Hrvatskoj u kategoriji televizija. U 2016. godini Nova TV osvojila je srebrno odličje u čak dvije kategorije nagrade Promax, godišnjem natjecanju izvrsnosti na području promocije, marketinga i dizajna: za najbolju produkcijsku grafiku u informativnom programu te za najbolji TV studio i video zid. To je prvi put da je televizija iz Hrvatske dobila nagradu i to u konkurenciji najjačih svjetskih news kanala. Nova TV osvojila je i nagradu Digiday Awards u kategoriji Best Use of Social za praćenje showa "Tvoje lice zvuči poznato" na društvenim mrežama, a analiza utakmica u proširenoj stvarnosti Nove TV osvojila je zlato na međunarodnoj nagradi „Venice TV Award“.

Nova TV korporacija je koja istinski živi svoju viziju, a najprestižnije nagrade još su jedan dokaz da je upravo ova medijska grupacija zasigurno najsnažnija multimedijalna platforma u zemlji!

MISIJA

Vjerodostojnom i pravovremenom informacijom graditi povjerenje
gledatelja, te vrhunskom zabavom obogatiti živote svoje
publike i svakodnevno im pružati razonodu i inspiraciju.

VIZIJA

Biti najsnažnija multimedijalna
platforma u zemlji.

VRIJEDNOSTI

Snažna i društveno odgovorna.
Relevantna i vjerodostojna.
Dinamična i kreativna.