S početkom emitiranja 2000. godine Nova TV je razvila cjelovitu tehničku, organizacijsku, ljudsku i programsku infrastrukturu te postavila temelje moderne televizije u Hrvatskoj. Kao prva nacionalna komercijalna televizija Nova TV je investirala u izgradnju, postavljanje i razvoj odašiljačke mreže te vlastitim resursima ostvarila doseg od 89 posto pokrivenosti teritorija i 90 posto domaćinstava u Hrvatskoj. Akvizicijom vrhunskih programskih naslova Nova TV je osigurala cjelodnevno emitiranje premijernog programa i hrvatskoj publici predstavila najnovije svjetske trendove produkcijom novijeg datuma iz radionice najeminentnijih distributera.

+Razvoj zabavnog programa

Nova TV producirala je prvi hrvatski reality show u vlastitoj produkciji 'Story SuperNova', a potom i 'Story SuperNova Music Talents' koji su postali društveni i medijski fenomeni. Prvi hrvatski sitcom 'Naša mala klinika' dolazi također iz radionice Nove TV koja je strategijom njegovanja i ulaganja u domaću produkciju stvorila poligon za razvoj nezavisnih produkcijskih kuća, hrvatsku kreativnost i domaće autore i glumce koji su dotad bili u nepravedno podređenom tržišnom položaju.

S godinama je Nova TV ostvarila uspješne rezultate u domaćoj produkciji zabavnog programa proizvedenoj u vrhunskoj tehnologiji: najpopularnijim svjetskim talent showom 'Supertalent', reality showom Farma, prvom dnevnom dramskom serijom 'Najbolje godine' , najkreativnijim reality showom svih vremena 'Masterchef', te najgledanijim zabavnim programom u posljednjih sedam godina ''Tvoje lice zvuči poznato''.

Poseban uspjeh Nova TV ostvarila je serijom 'Larin izbor' s kojom potvrđuje status najgledanije televizije u 2011. Seriju su imali priliku gledati i gledatelji diljem svijeta, a iz nje je nastao i film 'Larin izbor: Izgubljeni princ', jedan od najgledanijih domaćih filmova. Granice tržišta Nova TV je pomaknula i prvim glazbeno dramskim spektaklom na ovim prostorima 'Stella' koja je popularnošću obilježila 2013. godinu. Uz navedene projekte među najgledanije programe posljednjih TV sezona Nova TV ubraja i najpopularniji lifestyle format 'IN magazin', popularnu humorističnu seriju 'Lud, zbunjen, normalan', dnevnu domaću seriju 'Zora dubrovačka', dok je titulu najgledanije serije 2014. i 2015. godine ponijela dramska serija s elementima humora 'Kud puklo da puklo'.

+Glazbene i kulturne manifestacije

Važnost glazbe i kulture Nova TV je u svom programu njegovala od samih početaka kada je emitirala najznačajnije događaje iz svijeta domaće zabave, od prijenosa festivala poput Melodija hrvatskog Jadrana, Festivala tamburaške glazbe, Izbora za Miss i Mistera Hrvatske, Hrvatskog radijskog festivala i dr. Prijenos svjetskih TV spektakala, poput dodjele nagrada Emmy, prvi se put u Hrvatskoj mogao pratiti uživo zahvaljujući Novoj TV, koja je gledateljima donijela i prijenos najprestižnije filmske nagrade Oscara.

+Razvoj informativnog programa

Iz najmodernijeg i najvećeg studija u zemlji sa 750 četvornih metara news rooma, Informativni program Nove TV 2005. godine predstavio je središnju informativnu emisiju Dnevnik Nove TV. Na svoju desetu godišnjicu najgledanija informativna emisija u zemlji počinje s emitiranjem iz novog, još većeg, modernijeg te tehnološki inovativnog TV studija koji u 2015. postaje najveći news studio u Hrvatskoj i šire. Inovacije i novi tehnološki izumi glavni su aduti novog TV studija, a jedno od brojnih tehnoloških iznenađenja prezentirano je upravo na desetu godišnjicu najgledanijeg Dnevnika u Hrvatskoj. Radi se o sustavu koji omogućuje stvaranje i manipuliranje 3D grafikama u pravom prostoru, pa tako se u news setu dodaju 3D grafike koje se gledateljima pokazuju kao da su u stvarnom prostoru. TV studio čine između ostalog vrhunske HD kamere, rasvjeta koja je posebno dizajnirana i napravljena za potrebe novog studija te voditeljski stol modeliran u 3D obliku. Video zid površine je oko 15 m² s najboljim grafičkim rješenjima koji je ujedno i najveći na ovim prostorima, dok je drugi video zid površine oko 7 m². 3D tehnološki izum ujedno je promijenio način praćenja parlamentarnih izbora 2015., pa je tako Nova TV u izbornoj noći upotrebom 3D tehnologije, oslikala zgradu hrvatskog parlamenta te prikazala prve rezultate anketa, a gledatelji su uz Novu TV imali jedinstvenu priliku kroz 3D prikaz ući u Hrvatski sabor te vidjeti kako izgleda projekcija novog saziva ovog sjedišta zakonodavne vlasti.

Gledateljima Dnevnika Nove TV svakodnevno informacije prezentiraju etablirana televizijska imena: Saša Kopljar, Petar Pereža, Marija Miholjek i Romina Knežić. U svijetu u kojemu vladaju razni interesi misija informativnog programa Nove TV je ostala nepromijenjena: zadržati integritet, vjerodostojnost i objektivnost te u svakom trenutku biti svjestan odgovornosti koju najgledaniji informativni program ima prema gledateljima. Činjenice oslobođene od bilo čijih utjecaja i neovisno novinarstvo temelj su na kojem Nova TV radi svoju središnju informativnu emisiju. Misao vodilja informativnog programa Nove TV je ista – graditi povjerenje ispočetka svaki dan kroz istinitost, upornost i pomicanje novih granica izvještavanja. Ujedno su istraživanje i propitivanje bez kompromisa vodilja i u njihovim TV prilozima, javljanjima uživo te istraživanjima, i u gostovanjima brojnih javnih osoba u svim informativnim emisijama.

Redakciju informativnog programa na čelu s direktoricom informativnog programa Ksenijom Kardum čini više od pedeset novinara, dopisništva u Osijeku, Splitu, Rijeci, Puli, Dubrovniku i Zadru. Novinarski tim čine poznata imena: dnevni urednici Ivana Ivančić, Branimir Felger i Mislav Bago, urednica vanjske politike Ivana Petrović, reporteri Andrija Jarak, Ivana Pezo Moskaljov, Sabina Tandara Knezović, Tatjana Krajač, Martina Bolšec, Paula Klaić Saulačić, Anita Martinović, Marina Bešić Đukarić, Josipa Krajinović, Katarina Alvir, Danijel Vrbota, Jasmina Bojić, Šime Vičević, Vjekoslav Đaić, Ivana Ivanda, urednici sporta Ana-Marija Vuković, Saša Lugonjić te ostali.

Posljednjih deset godina Nova TV stvara nova medijska lica, a vrijedni reporteri, urednici i novinari pomiču granice izvještavanja, a sve kroz emitiranje vjerodostojnog sadržaja o svim ključnim događajima iz Hrvatske i svijeta.

+Razvoj sportskog programa

Zahvaljujući Novoj TV hrvatski gledatelji mogli su prvi put pratiti veliki sportski događaj poput Premier lige ili Svjetskog skijaškog kupa na jednoj komercijalnoj televiziji koja je prva prepoznala potencijal hrvatskih skijaša i aktivno pratila karijeru brata i sestre Kostelić i prije nego su se vinuli u svjetski vrh. Danas priznati vrhunski sportaš, Mirko Filipović, predstavljen je upravo putem Nove TV hrvatskoj publici kojoj su dotad njegovi sportski uspjesi u ultimate fightu bili manje poznati. Prva utakmica jednog domaćeg nogometnog kluba na komercijalnoj televiziji bila je na Novoj TV prijenosom Dinamo(Bukurešt)-Hajduk. Nova TV je osigurala gledateljima i prijenose najprestižnijeg nogometnog natjecanja 'Liga prvaka'. Ljubitelji borilačkih vještina redovito putem Nove TV i OYO imali su priliku pratiti i borbe MMA lige.

+Razvoj dječjeg programa

Prema svjetskim iskustvima Nova TV je programsku shemu prva počela slagati sukladno istraživanjima koja su pokazala kakve su navike gledatelja i što od programa traže. Tako je umjesto uobičajenog neprikladnog večernjeg termina, jutarnji program namijenila najmlađim gledateljima koji su u tom terminu najviše prisutni pred ekranom i u kojemu su predstavljeni svjetski fenomeni dječjeg programa, kao što su serije 'Pčelica Maja' i 'Peppa Pig'.

+Društveno-odgovorno poslovanje

Nova TV kao vodeća kompanija gradi svoj uspjeh na vrijednostima koje se očituju prvenstveno u radu zaposlenika, a to su između ostalog povjerenje, kvaliteta, upornost, vjerodostojnost u radu te briga o kvalitetnim međuljudskim odnosima. Cilj nam je graditi, osim odnosa sa zaposlenicima i klijentima, što kvalitetnije odnose sa zajednicom u kojoj djelujemo i prema kojoj osjećamo veliku odgovornost. Stoga konstantno sudjelujemo kao kompanija u ključnim projektima društvene odgovornosti, a cilj je da svoju ulogu društveno odgovorne kompanije jednako kvalitetno širimo i dalje.

U 2011. godini Nova TV je proširila svoje društveno odgovorno poslovanje te postala glavni partner Zaklade Ana Rukavina, a u 2013., i medijski partner Hrabrog telefona. U 2015. Nova TV postaje i medijski pokrovitelj kampanje udruge Europa Donna koja za cilj ima podizanje svijesti žena Europe o raku dojke.

Više pročitajte na stranici DRUŠTVENA ODGOVORNOST.

+Tehnološka dostignuća

Osim u programskom i u tehničkom smislu Nova TV je također pionir te je prva televizija koja je svoj program počela producirati i emitirati u digitalnom obliku od prvog dana. Nova TV producira i emitira sadržaj visoke razlučivosti (HD) još od 2007., konstantno prati i implementira nove tehnologije te je primjerice imala najveći touch screen video zid još 2010. Novi standard u produkciji programa je tzv. Ultra HD, a Nova TV već danas ima opremu s kojom se jedan dio sadržaja i producira u navedenom standardu. Kompletan arhivski materijal nalazi se u digitalnoj arhivi koja je jedna od najvećih u ovom dijelu Europe. Najsofisticiranija tehnologija koristi se u svakodnevnoj produkciji news sadržaja što Novoj TV omogućava fleksibilnost i brzu reakciju na bilo koji događaj.

+Razvoj kanala

Svoju strategiju razvoja novih kanala Nova TV započela je 2008. s dječjim kanalom Mini TV u potpunosti sinkroniziranim na hrvatski jezik koji se distribuira putem IPTV-a i kabla. Iste godine lansiran je i digitalizirani kanal Nova HD. Prvi specijalizirani zabavni kanal Doma TV pokrenut je u siječnju 2011., dok je internacionalni kanal Nova World namijenjen hrvatskom iseljeništvu pokrenut iste godine u ožujku.

+Razvoj multimedijalne kompanije

Uz televizijsku proizvodnju i emitiranje, Nova TV razvija i internet poslovanje. Godine 2005. Nova TV uz postojeću web stranicu novatv.hr pokreće i prvi video news portal DNEVNIK.hr te povezivanjem televizije i interneta razvija strategiju multimedijalne kompanije. U 2007. Nova TV postaje i većinski vlasnik najvećeg blogerskog servisa blog.hr. Danas Nova TV u svojoj internet grupaciji broji niz portala GOL.hr, zadovoljna.hr, punkufer.hr, zimo.

Prva je u Hrvatskoj uvela 'Catch Up TV' i web 2.0 generacije, te među prvima u svijetu video tehnologiju Anystream koja donosi najčišću sliku programa na Internetu i omogućuje nesmetano praćenje video sadržaja u full screen formatu. Uz sva tehnička dostignuća, Nova TV je u Hrvatskoj pokrenula i portal OYO – prvi servis u Hrvatskoj koji omogućuje legalno gledanje filmova i serija putem interneta te pristup video sadržajima na zahtjev (SVOD), te pokrenula internetske kanale OYO cinema i OYO family.

Grupa Nova TV sa svojim profilima iznimno je aktivna na društvenim mrežama putem kojih održava redovnu komunikaciju i interakciju s gledateljima te kombinira nove medije s TV ekranom.