Od top 12 programa, programi Nove TV zauzeli 10 pozicija!

Nova TV u utorak 13. lipnja ostvarila je sjajne rezultate, a od top 12 programa, uspoređujući sve televizije na cijelom danu, programi Nove TV zauzeli su 10 pozicija. Nova TV je imala najgledaniji središnji informativni program kao i popodnevne vijesti, najgledaniju hrvatsku te stranu seriju, kao i najgledaniju zabavnu lifestyle emisiju te je time dodatno učvrstila svoj status lidera na televizijskom tržištu.



Najgledaniji program dana bila je turska uspješnica Tuđi život koju je u prosjeku gledalo više od 484 tisuća gledatelja te je serija ostvarila udjel u gledanosti od 41,6 posto. Odmah za njom, slijedi nova uzbudljiva turska serija Bit ćeš moja čije intrige i napetu priču o ljubavi slomljenu pod teretom ucjene gledatelji imaju priliku pratiti od ovoga tjedna u udarnom terminu Nove TV. Serija je ostvarila udjel u gledanosti od 32,1 posto, a u prosjeku ju je pratilo više od 418 tisuća gledatelja.



Lider informativnog programa, Dnevnik Nove TV, zauzeo je treće mjesto po rezultatima gledanosti, a uz njega se informiralo više od 390 tisuća gledatelja te je ostvario udjel u gledanosti od 42,7 posto. Najgledanije popodnevne vijesti bile su također od Nove TV te su tako Vijesti u 17 ostvarile udjel u gledanosti od 41,6 posto, a pratilo ih je više od 352 tisuća gledatelja.



Sjajne rezultate ostvarila je i turska serija Anđeli koju je pratilo gotovo 300 tisuća gledatelja, a ostvarila je udjel u gledanosti od 33,1 posto.



Najgledaniju lifestyle emisiju u Hrvatskoj, IN magazin, pratilo je oko 287 tisuća gledatelja te je ostvarila udjel u gledanosti od 33,1 posto.



Urnebesnu zabavu donijela je najpoznatija obitelj Fazlinovića te je serija Lud, zbunjen, normalan ostvarila udjel u gledanosti od 28,5 posto, a gledalo ju je više od 240 tisuća gledatelja. Humorističnu seriju Zauvijek susjedi pratilo je više od 202 tisuće gledatelja, a ostvarila je udjel u gledanosti od 25,2, dok su Večernje Vijesti ostvarile udjel u gledanosti od 31,7 posto, a gledalo ih je više od 196 tisuća gledatelja.



Izvor: AGB Nielsen
Razdoblje: 13. lipnja 2017.
Ciljna skupina: 4+

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju