Gledatelji su najviše pratili serije 'Čista ljubav' i 'Istanbulska nevjesta', izvrsne rezultate ostvarili showovi 'Tvoje lice zvuči poznato' i 'Ženim sina?'

Rezultati gledanosti za protekli mjesec dokazuju kako je Nova TV grupa i dalje na tronu televizijskog tržišta.

Kanali Nova TV grupe ostvaruju izvrsne rezultate od čak 34,3 posto udjela u gledanosti tijekom cijeloga dana, dok se u udarnom terminu udio u gledanosti penje na čak 44,9 posto udjela u gledanosti. Prema istraživanju AGB Nielsena, Nova TV je u travnju bila najgledaniji nacionalni kanal tijekom cijeloga dana s udjelom u gledanosti od 27 posto, a udio gledanosti u udarnom se terminu penje na 37,8 posto. Doma TV u travnju je potvrdila status najgledanijeg specijaliziranog kanala u Hrvatskoj, sa 7,3 posto udjela u gledanosti tijekom cijeloga dana.

Dnevnik Nove TV i dalje je najgledanija središnja informativna emisija u Hrvatskoj s 43,1 posto udjela u gledanosti i prosječno više od 557 tisuća gledatelja. Sjajna gledanost Vijesti Nove TV potvrđuje da najnovije informacije kroz cijeli dan gledatelji najradije traže upravo na programu Nove TV.

Vijesti u 17 sati ponovno su najgledanije popodnevne vijesti u Hrvatskoj s ostvarenim udjelom u gledanosti od 34 posto i više od 278 tisuća gledatelja. Večernje vijesti na Novoj TV pratilo je prosječno više od 318 tisuća gledatelja, a ostvarile su 32,1 posto udjela u gledanosti. Istraživački magazin Provjereno i dalje se nalazi u samom vrhu gledanosti, s 34,6 posto udjela u gledanosti i više od 375 tisuća gledatelja.

Nova TV je i u travnju zavladala serijskim programom u zemlji. Od deset najgledanijih serija, čak sedam emitirano je u programu Nove TV. Dramska serija Čista ljubav i proteklog je mjeseca bila najgledanija serija, a napete situacije iz Vrhovca u prosjeku je svakoga dana pratilo više od 666 tisuća gledatelja, s udjelom u gledanosti od 42 posto.



Gledatelje u Hrvatskoj i dalje osvajaju uzbudljivi zapleti iz turskih dramskih serija, što dokazuje gledanost serije Istanbulska nevjesta koju svakoga dana u prosjeku prati više od 613 tisuća ljudi, s udjelom u gledanosti od 39,3 posto. Pored toga, avanture likova iz turske serije Anđeli svakoga je dana pratilo više od 344 tisuće ljudi, uz udio u gledanosti od 32,6 posto. Zgode i nezgode obitelji Fazlinović u seriji Lud, zbunjen, normalan pratilo je u travnju prosječno 368 tisuća ljudi, s udjelom u gledanosti od 25,8 posto.




Najgledanija zabavna emisija u Hrvatskoj u travnju bio je zabavno-glazbeni show Tvoje lice zvuči poznato. Svake nedjelje transformacije kandidata pete sezone showa prosječno prati više od 594 tisuće gledatelja, a udio u gledanosti iznosi 36,8 posto. Proljetni adut Nove TV, zabavni show Ženim sina? prosječno je pratilo više od 478 tisuća gledatelja, a ostvario je 38,4 posto udjela u gledanosti u travnju. Lifestyle emisija IN magazin i u proteklom je mjesecu postigla zavidne rezultate, a svakodnevno uz male ekrane ona privuče u prosjeku 302 tisuće gledatelja i ostvaruje 35,1 posto udjela u gledanosti.



Od deset najgledanijih filmova u travnju, njih osam prikazano je na programu Nove TV. Najgledaniji film bila je američka akcijska komedija Ubojice, koja je ostvarila 31,3 posto udjela u gledanosti, a pratilo ga je više od 351 tisuće gledatelja. Izvrsne rezultate ostvarili su i akcijski filmovi Čudesni Spider-man 2, Misija: Bijela kuća i Ukradeni identitet, kao i romantične drame Najbolje od mene i Zavjet ljubavi te komedije Starci 2 i Pepeljuga.

Uz izvrsne rezultate na svojim televizijskim kanalima, Nova TV Grupa u travnju je nastavila ostvarivati odlične rezultate na svim svojim digitalnim kanalima te tako potvrdila status najjače multimedijske platforme u zemlji.

Portal Dnevnik.hr u travnju je zabilježio rekordan broj posjetitelja, bio je drugi najčitaniji portal u zemlji s 1 487 862 jedinstvenih posjetitelja, što označava porast od čak 5,1 posto u odnosu na ožujak ove godine.

Specijalizirani portali Nova TV Grupe u prošlom su mjesecu zabilježili izvrsne rezultate, pa je tako showbiz portal Showbuzz.hr u travnju ostvario rekordnu brojku od 775 297 jedinstvenih posjetitelja, što znači da je čitanost toga portala porasla za nevjerojatnih 22,9 posto u odnosu na ožujak.

Sjajan porast posjećenosti bilježi i specijalizirani portal za putovanje i gastronomiju Punkufer.hr s 466 405 jedinstvenih posjetitelja, što ga čini najposjećenijim portalom takve vrste u Hrvatskoj. Lifestyle portal Zadovoljna.hr također bilježi sjajan rezultat od 717 841 jedinstvenih posjetitelja u travnju, a taj portal ostvario je porast od 0,8 posto u odnosu na prethodno promatrani mjesec. Portal posvećen sportu Gol.hr zabilježio je 479 086 jedinstvenih posjetitelja u travnju, a posjećenost mu je porasla za 0,6 posto u odnosu na ožujak.


Izvor: AGB Nielsen i Gemius
Razdoblje: travanj 2018.
Ciljna skupina: 4+

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju