Sjajni rezultati 'Čiste ljubavi', 'Istanbulske nevjeste', 'Dnevnika Nove TV', showa 'Tvoje lice zvuči poznato' i 'Ženim sina?'

 Rezultati istraživanja gledanosti za prošli mjesec potvrdili su kako je Nova TV Grupa i u svibnju zadržala status vodeće televizijske kuće u Hrvatskoj. Nova TV i dalje je najgledaniji nacionalni TV kanal u udarnom terminu i na cijelom danu, a Doma TV zadržala je status najgledanijeg specijaliziranog kanala, također u oba promatrana termina.

U svibnju je Nova TV Grupa ostvarila 44,2 posto udjela gledanosti u udarnom terminu. Naime, program Nove TV u spomenutom je terminu svakodnevno u prosjeku ostvario 36,8 posto udjela u gledanosti, odnosno pratilo ga je više od 491 tisuće ljudi. U udarnom je terminu program Doma TV-a u prosjeku svaki dan ostvario 7,4 posto udjela u gledanosti, odnosno pratilo ga je više od 98 tisuća gledatelja. Prema rezultatima, program Nove TV bio je najgledaniji i na cijelom danu, uz ostvarenih 27 posto udjela u gledanosti.

Dnevnik Nove TV iz mjeseca u mjesec potvrđuje kako je uvjerljivo najgledanija središnja informativna emisija u zemlji, s ostvarenih 41,4 posto udjela u gledanosti, odnosno preko 481 tisuće gledatelja pratilo je svaku minutu Dnevnika Nove TV. Da Nova TV vlada informativnim programom u Hrvatskoj dokazuju izvrsni rezultati gledanosti Vijesti Nove TV.

Vijesti u 17 sati bile su najgledanija popodnevna informativna emisija, a ostvarile su 32,3 posto udjela u gledanosti uz preko 257 tisuća gledatelja. I Večernje vijesti Nove TV najgledanija su večernja informativna emisija u Hrvatskoj, a u svibnju su ostvarile 28,2 posto udjela u gledanosti, odnosno pratilo ih je u prosjeku gotovo 224 tisuće ljudi. Istraživački magazin 'Provjereno' u svibnju je ostvario 34,3 posto udjela u gledanosti, a pratilo ga je u prosjeku više od 379 tisuća ljudi.

Na popisu deset najgledanijih serija na domaćim televizijama prošloga mjeseca čak je devet serija Nove TV. Apsolutni vladar televizijskog programa je domaća hit serija 'Čista ljubav' koju je u svibnju pratilo gotovo 608 tisuća ljudi, uz ostvarenih čak 41,1 posto udjela u gledanosti.

Napeta ljubavna priča u turskoj seriji 'Istanbulska nevjesta' privukla je više od 605 tisuća ljudi, a ostvarila je 39,6 posto udjela u gledanosti. Domaću humorističnu seriju 'Kad susjedi polude' pratilo je više od 368 tisuća gledatelja, a ostvarila je 29,3 posto udjela u gledanosti.

Humorističnu seriju 'Lud, zbunjen, normalan' koja donosi avanture urnebesne obitelji Fazlinović pratilo je preko 331 tisuće ljudi, dok je njezine reprize gledalo preko 189 tisuća gledatelja. Tursku dramsku seriju 'Anđeli' svakodnevno je pratilo preko 312 tisuće gledatelja, odnosno 31,8 posto osoba koji su bili ispred malih ekrana. Na popisu najgledanijih serija u svibnju nalaze se i domaće uspješnice, dramska serija 'Najbolje godine' koju je pratilo 172 tisuće ljudi te humoristična serija 'Zauvijek susjedi', s preko 166 tisuća gledatelja na dnevnoj bazi.

Tri zabavna formata Nove TV ušla su među pet najgledanijih zabavnih emisija prema podacima gledanosti na cijelom danu. Zabavno-glazbeni show 'Tvoje lice zvuči poznato' ostvario je 36,1 posto udjela u gledanosti, a pratilo ga je preko 540 tisuća gledatelja.

Popularni reality show 'Ženim sina?' pratilo je u prosjeku više od 408 tisuća ljudi, a ostvario je udio u gledanosti od 34,6 posto gledatelja pred malim ekranima.Lifestyle emisija 'IN magazin' i ovoga proljeća ostvaruje odlične rezultate, ostvarila je u svibnju 33 posto udjela u gledanosti, s više od 274 tisuće gledatelja.

Nova TV se u svibnju pokazala i kao pravi vladar filmskog programa. Od deset najgledanijih filmova na televiziji, čak sedam ih je emitirano na Novoj TV. Najgledaniji je prošloga mjeseca bio akcijski film 'Savršena meta' s Markom Wahlbergom u glavnoj ulozi, kojega je pratilo više od 325 tisuća gledatelja, zatim komedija 'Odmor' s više od 290 tisuća gledatelja, a komediju 'Kako biti solo' pratilo je više od 273 tisuće ljudi. Akcijsku dramu 'Noćna potjera' pratila je gotovo 271 tisuća gledatelja, dok je akcijsku dramu 'Snajperist' pratilo preko 239 tisuća gledatelja. Komediju 'Bez obaveza' pratilo je više od 225 tisuća gledatelja, a film 'Sve što djevojka može poželjeti' privukao je preko 207 tisuća gledatelja.
 

Izvor: AGB Nielsen
Razdoblje: svibanj 2018.
Ciljna skupina: 4+

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju