Vodeća televizija u zemlji

Nova TV nastavlja nizati uspjehe, pa je tako i prethodnu, 2024. godinu zaključila kao vodeća televizija u zemlji. Impresivni rezultati u svim programskim segmentima potvrđuju njezin status lidera, a kontinuirano ulaganje u kvalitetan sadržaj dodatno osnažuje povjerenje gledatelja.

Uz prosječan udio u gledanosti od 29% u udarnom terminu, Nova TV ostvarila je čak 58% veću gledanost od svog prvog konkurenta. Tijekom cijelog dana, prosječna gledanost iznosila je 21%, dok su kanali iz portfelja Nova TV grupe u udarnom terminu ostvarili 40% veću gledanost u odnosu na prvog konkurenta, čvrsto osiguravši vodeću poziciju u domaćem medijskom prostoru.

Doma TV također potvrđuje svoju vodeću poziciju specijaliziranog programa, pa je tako u 2024. ostvarila 75% veću gledanost mjereno na cijelom danu u odnosu na prvog konkurenta te 31% veću gledanost od prvog konkurenta u udarnom terminu, što potvrđuje njezinu popularnost kod publike ovog kanala za zabavu.

INFORMATIVNI PROGRAM NOVE TV: SINONIM ZA POVJERENJE I RELEVANTNOST

Kada su u pitanju vjerodostojnost, objektivnost, istinitost i pravovremenost, bez sumnje, prvi izbor gledatelja i dalje je informativni program Nove TV. U 2024. godini tron gledanosti čvrsto drži središnja informativna emisija Dnevnik Nove TV uz kojega se svakoga dana informiralo prosječno gotovo 330 tisuća gledatelja, odnosno emisija je u prosjeku ostvarila 29% udjela u gledanosti. Dnevnik Nove TV je u odnosu na prvog konkurenta bio gledaniji za 25%, a u odnosu na drugog 32%.

Osim središnjeg Dnevnika, publika je svoje povjerenje iskazala i kroz praćenje popodnevnih Vijesti, koje su zabilježile 27% udjela u gledanosti, nadmašivši prvog konkurenta za 18%, a drugog za impresivnih 94%. Dominacija informativnog programa zaokružena je uspjehom Večernjih vijesti, koje su u protekloj godini ostvarile visokih 31% udjela u gledanosti.

S ovim rezultatima, informativni program Nove TV nije samo sinonim za povjerenje i profesionalnost, već i ključni temelj medijskog liderstva ove televizije. Kvaliteta, pravovremenost i dosljednost sadržaja postavili su ga na čelo televizijskog informativnog prostora, pružajući gledateljima ono što je najvažnije – točne, nepristrane i relevantne informacije.

ZABAVU GLEDATELJI TRAŽE NA NOVOJ TV

Osim najjačeg informativnog programa, Nova TV svojim gledateljima donosi i najbolji zabavni program. Jedan od aduta ove televizije je i domaća produkcija, a da je predvodnik na tržištu dokazuju i podaci gledanosti. U top 10 zabavnih emisija u 2024. godini njih pet je s Nove TV, od kojih je najgledaniji show bio ''Supertalent'', kojega je u prosjeku pratilo više od 560 tisuća gledatelja, odnosno ostvario je u prosjeku 43% udjela u gledanosti. Potom slijedi novogodišnja emisija ''I godina Nova 2025.'' uz koju je u novu godinu ušlo u prosjeku više od 551 tisuće gledatelja, a ostvarila je 48% udjela u gledanosti. Gotovo 520 tisuća gledatelja u prosjeku je pratilo osmu sezonu showa ''Tvoje lice zvuči poznato'', koji je ostvario 41% udjela u gledanosti. Premijerna sezona glazbeno-natjecateljskog spektakla ''Tko to tamo pjeva?'' oduševila je gledatelje, a uz svaku epizodu u presjeku je bilo gotovo 390 tisuća gledatelja, odnosno show je ostvario 33% udjela u gledanosti. Na ovoj listi također je i popularni show ''MasterChef'' koji iz sezone u sezonu inspirira gledatelje. Prosječno 315 tisuća gledatelja pratilo je kulinarske poduhvate kandidata u 2024., a show je ostvario 36% udjela u gledanosti.

Govoreći o serijskom programu – Nova TV prednjači s prvih pet mjesta najgledanijih serija u 2024. godini. Na prvom mjestu, i dalje ostaju ''Kumovi'', koji titulu najgledanije domaće dramske serije u Hrvatskoj drže od početka emitiranja. Uz omiljene Zaglavčane u protekloj godini u prosjeku je bilo gotovo pola milijuna gledatelja, a serija je ostvarila 37% udjela u gledanosti. Kumove u stopu prati i nova dramska uspješnica Nove TV – ''U dobru i zlu'', koja se startom jesenske sheme isprofilirala kao najatraktivniji zabavni sadržaj na malim ekranima. Prosječno je uz dramatične zaplete ove uzbudljive serije bilo više od 410 tisuća gledatelja, a serija je ostvarila 34% udjela u gledanosti.

Uz dominantnu domaću produkciju, Nova TV dodatno privlači publiku uz globalno popularne turske serije, koje su i dalje omiljen izbor gledatelja. "Zlatni kavez" zabilježio je prosječnu gledanost od 360 tisuća gledatelja, dok su serije "Oproštajno pismo" i "Divlje srce" privukle 345 tisuća i 313 tisuća gledatelja, donoseći raznovrsnost i bogatstvo u programsku ponudu.
Nova TV dominira i u filmskom programu, donoseći publici najatraktivnije naslove. Od deset najgledanijih filmova u 2024. godini, čak sedam emitirano je na ovom kanalu. Najveći uspjeh od njih zabilježio je američki akcijski hit "Pravednik 2", kojeg je pratilo 365 tisuća gledatelja, uz 32% udjela u gledanosti.

Impresivni rezultati u svim programskim kategorijama tijekom 2024. godine dodatno su učvrstili poziciju Nove TV kao neupitnog lidera i ključnog predvodnika kvalitete na hrvatskom televizijskom tržištu. Od najgledanijeg informativnog programa, preko atraktivnog zabavnog sadržaja, do vrhunske domaće produkcije i pažljivo odabranog filmskog repertoara, Nova TV nastavlja postavljati standarde izvrsnosti.

Izvor: UMTG: pružatelj podataka: AGB Nielsen; Period: 1.1.-31.12.2024.; Prime Time: 18:30 – 23:30; TG: 4+

DNEVNIK.hr – VODEĆI PORTAL U HRVATSKOJ I U 2024. GODINI, NOVA TV PREDNJAČI I NA DRUŠTVENIM MREŽAMA


U 2024. godini, portal DNEVNIK.hr zadržao je svoju poziciju lidera na hrvatskom digitalnom tržištu, s prosječnim brojem korisnika od 1.907.434.. Ovaj impresivan rezultat omogućio mu je da bude najčitaniji portal u zemlji, a istovremeno je tijekom cijele godine održao prednost u odnosu na svoje konkurente. U odnosu na svog prvog konkurenta DNEVNIK.hr bilježi 5% veću čitanost.

Specijalizirani portali također su ostvarili značajan rast u prethodnoj godini. Portal gol.hr, koji donosi najnovije vijesti iz svijeta sporta, ostvario je porast broja pregleda stranica za 5% i 10% veći doseg čitatelja u 2024. godini. Portal je u sklopu projekta Eurogol u lipnju postigao vrhunski rezultat kad je bio vodeći sportski portal s 1.125.000 jedinstvenih korisnika. Upravo za taj projekt praćenja nogometnog EURO-a stigla je i SoMo media nagrada u kategoriji Best Media Feature. Najuspješniji feature portala gol.hr bio je projekt Humanitarne razmjene & aukcije dresova koji je nagrađen najvažnijom domaćom komunikacijskom nagradom Grand PRix, regionalnim SoMo borcem u kategoriji Best Storytelling te statusom Webby Honoree, najvažnije svjetske digitalne nagrade Webby. Punkufer.hr, portal za gastronomiju i putovanja, zabilježio je 8% veći doseg čitatelja, dok je folder.hr ostvario izniman rast s 23% većim brojem čitatelja i 39% većim dosegom. Portal zimo.hr, specijaliziran za tehnologiju, zabilježio je značajan uspjeh, sa 17% većim brojem čitatelja i 21% većim brojem pregleda stranica. Zimo.hr je također bio apsolutni lider u domeni tehnologije, s 339% većim brojem čitatelja od svog najbližeg konkurenta. U 2024. godini, zimo.hr je ostvario 32% veći doseg čitatelja, potvrđujući svoju dominantnu poziciju u tehnološkom segmentu. Portal krenizdravo.hr, koji dominira u domeni zdravlja, ostvario je 115% veću čitanost u odnosu na svog prvog konkurenta Također, ovaj portal zabilježio je 9% veći doseg čitatelja u 2024. godini, potvrđujući svoj status najčitanijeg portala u svojoj niši.

Ovi podaci jasno ukazuju na trend rasta i stabilnosti najčitanijih portala na hrvatskom tržištu, pri čemu DNEVNIK.hr ostaje lider u informativnom segmentu, dok specijalizirani portali bilježe značajan napredak u svojim područjima, potvrđujući dinamičnost i raznolike interese čitateljstva.

Nova TV i dalje prednjači među televizijskim kućama na društvenim mrežama, okupljajući najveći broj pratitelja, a u protekloj godini svi kanali Nove TV na društvenim mrežama ostvarili su 700 milijuna video pregleda.

Na TikTok profilima Nove TV ostvareno je 140 milijuna video pregleda što predstavlja porast od 22% u odnosu na godinu prije, a profil Nove TV bilježi impresivan rast od 631% ostvarivši 9.5 milijuna video pregleda. YouTube kanali Nove TV ostvarili su 77 milijuna video pregleda.

Dramska serija ''U dobru i zlu'' nakon samo četiri mjeseca od početka emitiranja ostvarila je 70 milijuna video pregleda na svim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok), dok serija ''Kumovi'' samo na Facebook profilu broji 47 milijuna video pregleda što čini porast od 487% u usporedbi s 2023. godinom.

Izvor: Gemius Audience; Period: 1.1.2023. – 31.12.2024.; Real Users (Average), Reach (Average), Views (Sum); Meta insights, YouTube analytics, TikTok analytics, Gemius, Emplifi