Nova TV i u ožujku potvrđuje status najgledanije televizije u Hrvatskoj.

 Prema istraživanju AGB Nielsena, rezultati gledanosti za ožujak pokazuju kako je Nova TV grupa i dalje na vrhu televizijskog tržišta. Izvrsni rezultati s ostvarenih 45,2 posto udjela u gledanosti u udarnom terminu pokazuju kako je i prošli mjesec najviše gledatelja odlučilo provesti uz kanale Nova TV grupe.
Nova TV ponovno je najgledaniji nacionalni kanal udio u gledanosti tijekom cijeloga dana iznosi 26,7 posto, a u udarnom terminu penje se na čak 37,6 posto. Doma TV i dalje je najgledaniji specijalizirani kanal u Hrvatskoj, sa 7,4 posto udjela u gledanosti tijekom cijeloga dana, dok u udarnom terminu udio u gledanosti ovoga kanala iznosi 7,6 posto.

Promatrajući rezultate informativnih emisija svih nacionalnih televizija, Dnevnik Nove TV i dalje je uvjerljivo najgledaniji s prosječno više od 688 tisuća gledatelja, odnosno 42,4 posto udjela u gledanosti. Vijesti u 17 najgledanije su popodnevne vijesti u Hrvatskoj s 33,9 posto udjela u gledanosti, a prati ih prosječno više od 382 tisuće ljudi. Najviše gledatelja informira se i uz Večernje vijesti koje prati prosječno više od 341 tisuće gledatelja, s udjelom gledanosti od 31,1 posto.

Domaća dramska serija Nove TV i tijekom ožujka postavlja rekorde. Naime, uzbudljive zaplete iz Vrhovca u seriji Čista ljubav tijekom prošloga mjeseca pratilo je u prosjeku više od 718 tisuća gledatelja.

Novu sezonu glazbeno-zabavnog showa Tvoje lice zvuči poznato pratilo u prosjeku više od 700 tisuća gledatelja.

Emisiju Provjereno u prosjeku je prošloga mjeseca gledalo više od 463 tisuće ljudi. Lifestyle emisija IN magazin opet postiže zavidne rezultate, a svakodnevno uz male ekrane privuče u prosjeku 413 tisuće gledatelja.

Što se tiče serijskog programa, od 10 najgledanijih serija čak devet njih prikazano je na Novoj TV. Dok je Čista ljubav apsolutni rekorder, gledatelji rado biraju i intrigantne serije iz turske produkcije. Uz napetu tursku seriju Istanbulska nevjesta u prosjeku je više od 661 tisuće gledatelja, a uz tursku seriju Anđeli dnevno u prosjeku uživa više od 415 tisuća gledatelja.

Urnebesne avanture zabavne obitelji Fazlinović u seriji Lud, zbunjen, normalan prethodnog je mjeseca pratilo u prosjeku više od 530 tisuća gledatelja. Uzbudljivu i napetu američku akcijsku seriju Smrtonosno oružje u ožujku je gledalo prosječno više od 336 tisuća gledatelja. Da je Nova TV već dugi niz godina vladar domaćeg serijskog programa pokazuje i gledanost dramske serije Najbolje godine koju prosječno prati više od 236 tisuća gledatelja. Isto tako, avanture junaka urnebesne domaće serije Zauvijek susjedi pratilo je u prosjeku više od 204 tisuće ljudi.

Nova TV se prošloga mjeseca pokazala i kao vladar filmskog programa. Najgledaniji film u ožujku bio je akcijski film Pravednik s Denzelom Washingtonom u glavnoj ulozi, a pratilo ga je više od 432 tisuće gledatelja. Od deset najgledanijih filmova u ožujku, njih čak pet prikazano je na Novoj TV, a gledatelji su najviše birali vrhunske romanse i komedije Utočište, Spot, Moja lažna žena i Dozvola za vjenčanje.

Osim zavidnih televizijskih rezultata, Nova TV Grupa i dalje ostvaruje odlične rezultate na svim svojim digitalnim kanalima te iz mjeseca u mjesec potvrđuje status najjače multimedijske platforme u Hrvatskoj. Dnevnik.hr u ožujku je bio treći najčitaniji portal u zemlji s čak 1 413 261 jedinstvenih posjetitelja, što označava porast od 1,5 posto u usporedbi s rezultatima iz veljače ove godine. I specijalizirani portali Nove TV bilježe izvrsne rezultate. Sportska publika prepoznala je kvalitetu portala GOL.hr kojeg je u ožujku posjetilo 476 181 jedinstvenih posjetitelja, što ga čini trećim najposjećenijim sportskim portalom u zemlji, s porastom od 6,2 posto u odnosu na prošli mjesec. Lifestyle portal za ljubitelje gastronomije i putovanja, Punkufer.hr, zabilježio je porast jedinstvenih korisnika od 16,2 posto u odnosu na prošli mjesec s čak 445 923 jedinstvenih posjetitelja. Portal Zadovoljna.hr ženski je lifestyle portal s najvećim brojem pregleda stranice, a u ožujku ga je posjetilo 712 269 jedinstvenih posjetitelja. Showbiz portal Showbuzz.hr u ožujku je ostvario brojku od čak 630 628 jedinstvenih posjetitelja. Portal Nove TV, novatv.hr, posjetilo je 306 064 čitatelja, s rastom posjećenosti od čak 19,2 posto u odnosu na prošli mjesec.

Svojim izvrsnim rezultatima u ožujku na svim svojim kanalima, Nova TV još je jednom potvrdila poziciju vodeće medijske kuće u Hrvatskoj.

Izvor: AGB Nielsen, Gemius
Razdoblje: ožujak 2018.
Ciljna skupina: 4+
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju