Rezultati gledanosti za travanj pokazuju kako je Nova TV grupa i dalje na samom vrhu televizijskog tržišta.

Nova TV najgledaniji je nacionalni kanal u udarnom terminu i na cijelom danu, dok je Doma TV najgledaniji specijalizirani kanal u zemlji, također u oba promatrana termina.


S ostvarenih 42,5 posto udjela u gledanosti u udarnom terminu Nova TV grupa ostvarila je najbolje rezultate gledanosti u travnju. U udarnom terminu svakodnevno je uz program Nove TV bilo oko 550 tisuća gledatelja. Nova TV tako u udarnom terminu, u usporedbi s drugim televizijama, ostvaruje najveći udio u gledanosti, čak 35,9 posto, a gledajući rezultate i na cijelom danu vidljivo je da Nova TV ostvaruje također najbolje rezultate, s 24,7 posto udjela u gledanosti. Uz vodeći specijalizirani kanal u zemlji, Doma TV, u mjesecu travnju bilo je u prosjeku u udarnom terminu više od 100 tisuća gledatelja.


Uspoređujući informativne emisije sve tri nacionalne televizije, Dnevnik Nove TV i dalje ostaje prvi izbor gledatelja, pa je tako uz njega u prosjeku svakog dana bilo više od 615 tisuće gledatelja, odnosno Dnevnik Nove TV ostvario je 42,9 posto udjela u gledanosti.

Povjerenje su gledatelji ukazali i Vijestima u 17 koje su ostvarile 35,2 posto udjela u gledanosti, a uz njih je bilo u prosjeku više od 327 tisuća gledatelja svakog dana.


Najgledaniji serijski program u travnju imala je Nova TV čije su serije zauzele prvih pet mjesta. Najgledanija serija u travnju bila je Sudbina koja je ostvarila 45,1 posto udjela u gledanosti, a u prosjeku svaki dan ju je pratilo oko 764 tisuće gledatelja. Uz Tuđi život bilo je gotovo 590 tisuća gledatelja, a serija je ostvarila 35,1 posto udjela u gledanosti, dok je serija Anđeli ostvarila 31,1 posto udjela u gledanosti te je uz nju u prosjeku bilo oko 380 tisuća gledatelja.

Domaća serija Zlatni dvori ostvarila je 27,1 posto udjela u gledanosti te je uz nju bilo u prosjeku 377 tisuća gledatelja, dok je uz humorističnu seriju Lud, zbunjen, normalan u prosjeku bilo više od 315 tisuća gledatelja te je serija ostvarila 24,1 posto udjela u gledanosti.


Tvoje lice zvuči poznato i u travnju je na tronu zabavnih emisija, a svake nedjelje je uz najgledaniji zabavni show u Hrvatskoj prosječno bilo oko 656 tisuća gledatelja te je show ostvario 40,3 posto udjela u gledanosti.

Lifestyle emisija IN magazin također postiže zavidne rezultate, a u uz nju je svaki dan u travnju prosječno bilo nešto više od 335 tisuća gledatelja.


Od Top 10 filmova u travnju, njih četiri je na Novoj TV, od kojih je najgledaniji bio film Herkul kojega je pratilo više od 400 tisuće ljudi.
 

Izvor: AGB Nielsen
Razdoblje: travanj 2017.
Ciljna skupina: 4+

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju