Vodeća grupa na televizijskom tržištu!

Nakon što je Nova TV grupa i prvi mjesec 2019. završila kao vodeća grupa na televizijskom tržištu, u istom tonu zaključila je i veljaču. Nova TV grupa je tako u veljači zauzela prvo mjesto gledanosti s 41,4 posto udjela u gledanosti u udarnom terminu te 32,5 posto u cijelom danu.

Kanal Nova TV uvjerljivo je najgledaniji kanal u Hrvatskoj i u udarnom terminu i u cijelom danu. Tako je Novu TV u veljači u udarnom terminu gledalo u prosjeku oko 520 tisuća gledatelja, te je ostvarila 33,2 posto udjela u gledanosti, dok je kanal na cijelom danu ostvario 25,4 posto udjela gledanosti.

Uz Doma TV, najgledaniji specijalizirani kanal u zemlji, svaku večer u veljači je u presjeku bilo oko 130 tisuća gledatelja te je kanal ostvario 8,2 posto udjela u gledanosti.

'Dnevnik Nove TV' i dalje je uvjerljivo najgledaniji informativni program u Hrvatskoj s više od 635 tisuća gledatelja u veljači te 39,8 posto udjela u gledanosti. 'Dnevnik Nove TV' ujedno je zauzeo i prvo mjesto na ljestvici svih formata na televizijama. 'Vijesti Nove TV' najgledanije su popodnevne vijesti u Hrvatskoj s 37,8 posto udjela u gledanosti, a u prosjeku ih je u veljači pratilo više od 416 tisuća gledatelja.

Da Nova TV ima najgledaniji zabavni program potvrđuje i to da su u top 10 serija, devet pozicija zauzele serije Nove TV. Najgledanija serija u veljači bila je 'Na granici' koju je u prosjeku pratilo oko 630 tisuća gledatelja te je svaka epizoda u prosjeku ostvarila 38,9 posto udjela u gledanosti. Nakon domaće uspješnice, druga najgledanija serija bila je 'Istanbulska nevjesta' koju je u veljači pratilo oko 620 tisuća gledatelja te je ostvarila 37,3 posto udjela u gledanosti. Treće mjesto zauzela je serija 'Lud, zbunjen, normalan' uz koju je bilo oko 373 tisuće gledatelja te je ostvarila 25,2 posto udjela u gledanosti. U top 10 serija na malim ekranima po gledanosti su se našle još i 'Kad susjedi polude', 'Larin izbor', 'Rat ruža', 'Zauvijek susjedi'.

Najgledanija i najdugovječnija lifestyle emisija, 'IN magazin', i u veljači je svojim gledateljima donijela brojne zanimljive teme o najnovijim događanjima na domaćoj i stranoj showbizz sceni, a u prosjeku je 'IN magazin' u veljači pratilo preko 400 tisuća gledatelja te je emisija ostvarila 32,7 posto udjela u gledanosti.

Izvor: AGB Nielsen
Razdoblje: 1.2.-28.2. 2019.
Ciljna skupina: 4+

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju