Proljetni vizualni identitet Nove TV
13.4.2012 / 14:08 / Novosti
Uz proljetnu shemu Nova TV će osvježiti i svoj prepoznatljivi vizualni identitet!
Uz proljetnu shemu Nova TV će osvježiti i svoj prepoznatljivi vizualni identitet. Buđenje proljeća na ekranu će svoju premijeru doživjeti ovog vikenda. Novo ruho na Novoj TV uključuje pet novih promotivnih jinglova nazvanih Scater, Love, Water Jump, Paper Plane i Umbrella. Idejna rješenja proljetnih jinglova potpisuje kreativna direktorica Jelena Saraja s timom On-air promocije Nove TV.
Na višednevnom snimanju sudjelovalo je stotinjak ljudi, a za produkciju i postprodukciju u posebnoj tehnici kombiniranja računalne animacije s fotografijom zaslužan je Media Pro Magic. Režiju i fotografiju potpisuje Emanuel Kadosh, poznat po radu na filmovima 'Izgubljeni grad' i 'Madigliani' te suradnji s Novom TV na spotovima za Masterchef, informativni program i Magični svijet Nove TV. U novim promotivnim jinglovima koji će zavladati ekranom Nove TV prepoznaju se poznate hrvatske lokacije, a odišu atmosferom pokreta i boja kako bi se u potpunosti dočaralo ozračje proljeća.