Uz izvanredne vijesti i sve informativne emisije, Nova TV stanje na terenu pratila je i na portalu DNEVNIK.hr te društvenim mrežama.

Prizori požara koji je prije dva dana zahvatio Split i okolicu nikoga nisu ostavili ravnodušnima. Vijesti o situaciji na terenu stizale su iz minute u minutu, a cijela Hrvatska bila je na nogama. Dramatičnu situaciju u Splitu neumorno je pratila i ekipa Nove TV kako bi, kroz javljanja uživo u izvanrednim i redovnim informativnim emisijama, na portalu i društvenim mrežama, građanima i stanovnicima požarom zahvaćenih mjesta osigurala najnovije i najvažnije informacije o situaciji na terenu.

Uz Andriju Jarka, Ivanu Pezo Moskaljov, Maria Juriča, Sofiju Preljvukić, Domagoja Mikića i Šimu Vičevića ispred kamera, na terenu su i snimatelji Dejan Mikić, Veljko Karakaš, Miro Nikoletić i Bruno Dolci te DSNG tehničari Ivan Žilec i Igor Letica.

Nova TV je s terena počela izvještavati još u jučerašnjim izvanrednim vijestima u 12:20 kada je vatra krenula nadomak kuća, a situacija se pratila i tijekom dana u svim informativnim emisijama te u večernjim izvanrednim vijestima u 21:55. Upravo ove vijesti bile su bile najgledanija emisija tog dana koju je pratilo više od 540 tisuća gledatelja. Uz Dnevnik Nove TV bio je skoro svaki drugi gledatelj pred TV ekranima, čime je ostvaren udio u gledanosti od 45,61 posto, a i najgledanije večernje vijesti bile su one Nove TV s udjelom u gledanosti od 41,53 posto.

Kako bi i oni koji nisu mogli biti uz male ekrane bili pravovremeno informirani, Nova TV je izvanredne vijesti i novosti vezane za požare dijelila i na društvenim mrežama – Facebooku i to putem objava i čak jedanaest live videa, Twitteru i Instagramu.

Da su građani budno pratili razvoj situacije najbolje govori podatak da su Facebook live videi na stranici DNEVNIK.hr-a u manje od 24 sata ostvarili više od 1.500.000 pregleda. Najgledaniji je bio onaj sinoćnjih izvanrednih vijesti koji je ostvario više od 300.000 pregleda što je ujedno najgledaniji live video na Facebooku na temu požara. Uz dramatične prizore s terena, društvene mreže pune i brojni komentari s podrškom stanovnicima ugroženih područja i to od građana iz svih krajeva Hrvatske.

Ekipa Nove TV još uvijek je na terenu i izvještava o razvoju situacije.

Izvor: AGB Nielsen; Facebook Insights
Ciljna skupina: 4+
Razdoblje: 17. – 18.7.2017.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju