Renata Končić Minea odlazi s Nove TV: ''Zahvalna sam Novoj TV na nezaboravnom TV putovanju''
14.8.2025 / 10:22 / Zanimljivosti komentari
IN magazin od rujna ulazi u novu fazu, donoseći još više lifestyle sadržaja, emocija i inspirativnih priča – svaki dan, kao i dosad.
Nakon više od desetljeća prepoznatljivog glasa i lica u IN magazinu, Renata Končić Minea završava svoje televizijsko putovanje s Novom TV.
Od natjecateljice u showu "Tvoje lice zvuči poznato", preko članice žirija, do voditeljice emisija "Radna akcija", "Dom iz snova" i dugogodišnjeg zaštitnog lica IN magazina – Minea je ostavila trag u zabavnom programu najgledanije hrvatske televizije.
''Na Novoj TV dobila sam nevjerojatne prilike i nezaboravno TV iskustvo koje je postalo dio mene, dio mojeg profesionalnog puta i razvoja na kojem sam izuzetno zahvalna. Nikad nisam ni sanjala da ću uz pjevačku karijeru ostvariti i ovu televizijsku i neizmjerna mi je čast bila biti dio zabavnog programa najgledanije televizije u Hrvatskoj. Nakon 11 godina završilo je moje putovanje s Novom TV, no ona će zauvijek biti dio mene te mi nije lako oprostiti se i napustiti svoje divne kolege i suradnike. Zahvaljujem se svima na divnoj dugogodišnjoj suradnji, gledamo se do kraja kolovoza, a ispred mene su sada brojni koncerti i novi profesionalni izazovi'', izjavila je Minea.
Zahvalu joj je uputila i nova glavna urednica IN magazina, Svjetlana Matić Koljenik: "U ime cijele redakcije zahvaljujem Minei na suradnji i doprinosu emisiji. I dok s ponosom zatvaramo jedno poglavlje, već od rujna gledatelje očekuju osvježena, dinamična izdanja IN magazina u kojima nastavljamo s istom strašću i posvećenošću, uz novu uredničku energiju i uigrani tim."
Minea će se od gledatelja oprostiti do kraja kolovoza, dok IN magazin od rujna ulazi u novu fazu, donoseći još više lifestyle sadržaja, emocija i inspirativnih priča – svaki dan, kao i dosad.
IN magazin ostaje vjeran svom stilu – aktualan, zabavan i inspirativan – a s novim uredničkim kormilom donosi i novu energiju, kreativne ideje i još bolji lifestyle sadržaj koji gledatelji svakodnevno prepoznaju i vole.