Čestitke svima koji su radili na projektima!

Na Novu TV stiže novo priznanje izvrsnosti kada su u pitanju odnosi s javnošću i marketinške kampanje. Kompanija se našla u finalu prestižne nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Grand PRix, s dva projekta: u kategoriji Grand PRix za integriranu kampanju za titulu najboljeg natječe se 'Kuglolov', dok će 'Humanitarna razmjena & aukcija dresova' konkurirati u kategoriji Grand PRix za digitalnu komunikaciju.

Nagradni natječaj 'Kuglolov', koji je prošlih blagdana uveseljavao cijele obitelji i poticao ih na zajedništvo i suradnju, korak je naprijed u digitalnom iskustvu televizijskog gledanja i demonstracija novih načina konzumacije TV sadržaja. S druge strane, 'Humanitarna razmjena & aukcija dresova' uspjela je povezati cijelo nogometno tržište s jednom plemenitom porukom – pomozimo onima kojima je potrebno! Ostvaren u suradnji između portala gol.hr i podcasta Utakmicu po utakmicu, ovaj je projekt spojio strast i ljubav prema nogometu s humanitarnim djelovanjem i konkretno pomogao jednoj od manjih hrvatskih udruga - Udruzi za osobe s intelektualnim teškoćama Kamenčići.

U godini u kojoj je oboren rekord prijavljenih projekata, žiri, sačinjen od 12 stručnjaka iz različitih sektora, prepoznao je utjecaj, inovativnost i kreativnost naših aduta i u jakoj ih konkurenciji nagradio visokim ocjenama. Hoće li Grand PRix kipić doći u Buzin, saznat ćemo na svečanoj dodjeli nagrada 18. travnja.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju