Nova TV najjača je medijska kuća na društvenim mrežama.

DNEVNIK.hr drugi je najčitaniji portal u Hrvatskoj, a za vodećim portalom zaostaje tek oko 100 real usera. Prema redovitom istraživanju koje objavljuje Gemius, u rujnu je opet ostvarena rekordna posjećenost od 1.887.473 stvarnih korisnika, dok je na mobile platformi DNEVNIK.hr najčitaniji portal u Hrvatskoj s čak 1.839.935 stvarnih korisnika.

Rekord bilježi i Showbuzz.hr s 1.024.000 stvarnih korisnika uz gotovo 25 milijuna (24.874.528) pregleda stranica, koji je ujedno i vodeći portal među konkurencijom. U rujnu prošle godine, Showbuzz je imao 609.648 stvarnih korisnika, odnosno u odnosu na prošlu godinu, ostvario je rast od čak 68 posto.

Među muškom publikom GOL.hr i ovaj mjesec uvjerljivo je najčitaniji sportski portal u Hrvatskoj. Čak 506.631 muškarca posjetilo je stranice tog sportskog portala.

Punkufer.hr i dalje ostaje najčitaniji portal u rubrici travel&gastro lifestyle portala u Hrvatskoj, dok je Zadovoljna.hr i u rujnu najčitaniji i najklikaniji ženski portal u Hrvatskoj.

Nova TV najjača je medijska kuća na društvenim mrežama. Na Facebooku Nova TV zbirno ima više od 3.3 milijuna pratitelja, na Twitteru više od 280.000 pratitelja, a na Instagramu više od 500.000 pratitelja.

Video sadržaji Nove TV i Supertalenta svakoga tjedna su u YouTube trendingu u Hrvatskoj i susjednim zemljama, a najgledaniji video nove sezone Supertalenta ima gotovo milijun (970.288) pregleda u 2 tjedna. Od početka prikazivanja nove sezone Supertalenta, službeni kanal na YouTubeu bilježi gotovo 15 milijuna pregleda videa, odnosno 50 milijuna minuta pregledanog video sadržaja.

Izvor: GemiusExplorer, YouTube Analytics i Facebook Insights

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju