Nova TV još jednom je potvrdila status najgledanije televizije u Hrvatskoj

Nova TV već tradicionalno najgledanija televizija kada su u pitanju izbori, a osim na malim ekranima novosti su se pratile i na digitalnim kanalima Nove TV koje su ostvarile zavide rezultate.

Nova TV još jednom je potvrdila status najgledanije televizije u Hrvatskoj – tijekom jučerašnjeg izbornog dana ponovno je bila prvi izbor gledatelja koji su novosti vezane za lokalne izbore pratili u njezinim informativnim emisijama. Također, i digitalni kanali ostvarili su zavidne rezultate čime je Nova TV još jednom potvrdila status najjače multimedijalne platforme u zemlji.

Specijalna emisija Nove TV Izbori 2017 u 22 sata, pod voditeljskom palicom Mislava Bage i Ivane Brkić Tomljenović, jučer je bila i najgledaniji program na svim nacionalnim televizijama koju je gledalo 546 tisuća gledatelja, s ostvarenih 34,4% udjela u gledanosti. Najgledanija središnja informativna emisija bila je Dnevnik Nove TV s 35% udjela u gledanosti, odnosno 450 tisuća gledatelja, a što se tiče Vijesti, najgledanije su bile one na Novoj TV u 17 sati s ostvarenih 33% udjela u gledanosti.

Najnovije informacije o tijeku izbora veliki broj korisnika pratio je i na digitalnim kanalima Nove TV. Tako je portal DNEVNIK.hr posjetilo 359 tisuća jedinstvenih korisnika te je bio drugi najčitaniji portal u RH.
Tijekom ovih izbora, društvene mreže Nove TV ostvarile su zavidne rezultate, a njihov je sadržaj bio integriran u sam televizijskih program čime je ostvarena dodatna interakcija s gledateljima Nove TV i korisnicima društvenih mreža. Uz hashtag #lokalni17, izbori su se pratili na Facebooku, Twitteru i Instagramu DNEVNIK.hr-a i Nove TV.


Uz bogat sadržaj na ekranu, Nova TV je za Facebook stranicu DNEVNIK.hr-a osigurala čak 12 Facebook live videa među kojima i ekskluzivna javljanja reportera iz stožera. Na toj stranici ostvareno je više od 600 tisuća pregleda videa, što je dvostruko više od prvog slijedećeg konkurenta. Sadržaji koji su cijelog dana objavljivani na tom kanalu dosegnuli su više od milijun i 300 tisuća korisnika.

Da je Nova TV ključan izvor informacija i za zajednicu Twittera pokazuje i doseg aktivnosti na toj društvenoj mreži – objavljeni sadržaji ostvarili su više od 200.000 prikaza. O novostima s terena putem Twittera marljivo su izvještavali i reporteri Nove TV, a najzanimljivije objave gledatelji su pratili i putem interaktivnog društvenog kutka u studiju koji je vodio Vjekoslav Đaić. Uvid u realizaciju najgledanijeg izbornog programa te atmosferu u redakciji Nova TV korisnici Instagrama pratili su putem popularnih Instagram storiesa koji su ostvarili više od 25.000 pregleda.

Izvori: AGB Nielsen; Gemius; Facebook Insights, Twitter Analytics, Instagram Insights
Razdoblje: 21. svibnja 2017.; 22. svibnja 2017.
Ciljna skupina: 4+, 18-54; korisnici društvenih mreža

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju