Reader's Digest Hrvatska već šestu godinu za redom provodi istraživanje povjerenja u robne marke Trusted Brand.

U istraživanju postoji 20 globalnih kategorija i 15 lokalnih koje bira svaka zemlja za sebe, a u Hrvatskoj je uvedena i kategorija: TV postaja kojoj najviše vjerujete. Ove godine u toj kategoriji je pobjednik Nova TV. Na pitanje 'Kojoj televiziji najviše vjerujete' najveći broj ispitanika, njih 40,5%, odgovorilo je Nova TV, dok je 31,2% odabralo HRT te 22,5% RTL.

Istraživanje Trusted Brands hrvatskog izdanja časopisa Reader's Digest provodi se od 2007. godine. Trusted Brands je europsko istraživanje koje ispituje odnos potrošača prema proizvodima i brendovima. Primarni fokus istraživanja je identificiranje brendova, svakodnevnih proizvoda i usluga kojima potrošači najviše vjeruju. Upitnik je poslan poštom na 8.700 ispitanika u Hrvatskoj, a u cijeloj Europi u istraživanju je sudjelovalo 27.469 ispitanika.
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju