Najgledanija televizija u Hrvatskoj Nova TV postigla je još jedan rekord. Četvrtak, 24. studenoga bio je najgledaniji dan u povijesti ove televizije.

Larin izbor gledalo 1 220 000 ljudi

Najgledanija televizija u Hrvatskoj Nova TV postigla je još jedan rekord. Četvrtak, 24. studenoga bio je najgledaniji dan u povijesti ove televizije. Taj uspjeh ostvarila je rezultatom na općoj populaciji od 32 posto udjela u gledanosti na cijelom danu i čak 45 posto u udarnom terminu. Najgledaniji program dana bila je serija 'Larin izbor' s nevjerojatnih 1 220 000 gledatelja što ju čini najgledanijim programom u Hrvatskoj u 2011. godini. U TOP 10 emisija jučerašnjeg dana čak je sedam emisija Nove TV. Uz Larin izbor među najgledanije ušle su sve emisije informativnog programa – Večernje vijesti, Dnevnik Nove TV, Vijesti u 17 i Provjereno te serije 'Ljubav i kazna' i 'Kad lišće pada'.

TOP 10 EMISIJA DANA

1 - LARIN IZBOR - HRVATSKA DRAMSKA SERIJA (NovaTV) - AMR 29,39% - SHR57,57%
2 - VEČERNJE VIJESTI (NovaTV) - AMR 19,41%  - SHR 45,41%
3 - LJUBAV I KAZNA - TURSKA DRAMSKA SERIJA (NovaTV) -  SHR 18,72% -  AMR 39,59%
4  - DNEVNIK NOVE TV (NovaTV) - AMR 18,33% - SHR 42,59%

5 - RTL DANAS (RTL) - AMR 14,38% - SHR 37,02%
6 - PROVJERENO - INFORMATIVNI MAGAZIN (NovaTV)  - AMR 13,75% - SHR 42,74%
7 - VIJESTI U 17 (NovaTV) - AMR 10,76% - SHR 33,61%
8 - KAD LIŠĆE PADA - TURSKA DRAMSKA SERIJA (NovaTV) - AMR 10,65% SHR 28,17%

9 - KRV NIJE VODA - DOKUMENTARNA DRAMA (RTL) AMR 10,63% SHR 25,02%
10 - DNEVNIK U PODNE (HTV1) - AMR 10,08% SHR 54,71%

*Izvor: Nielsen Audience Measurement
Ciljna skupina: 4+ (opća populacija)
Razdoblje: 24.11.2011.

U 5 najgledanijh serija u 2011. ušle su čak četiri serije Nove TV:

TOP 5 SERIJA U RH U 2011.

1 - LARIN IZBOR (NovaTV) - AMR 19,74% - SHR 43,18% (53 epizode)
2 - 1001 NOĆ (RTL) - AMR 16,38% - SHR 31,35% (38 epizode)
3 - NAJBOLJE GODINE (NovaTV) - AMR 16,00% - 32,99% (99 epizoda)
4 - ASI (NovaTV) - AMR 14,94% - SHR 32,27% (102 epizode)
5 - LJUBAV I KAZNA (NovaTV) - AMR 14,01% - SHR 33,06% (67 epizoda)

*Izvor: Nielsen Audience Measurement
Ciljna skupina: 4+ (opća populacija)
Razdoblje: 1.1.-24.11.2011.