Spektakularno finale hit showa ''Tvoje lice zvuči poznato'' pratilo je više od 795 tisuća gledatelja, a glavna nagrada otišla je udruzi ''Crveni nosovi''

I ove godine titulu najgledanijeg zabavno glazbenog showa godine zavrijedilo je ''Tvoje lice zvuči poznato''. Iz nedjelje u nedjelju svjedočili smo stotinjak sjajnih transformacija, a uz samo finale, ujedno i najgledaniju emisiju sezone, bilo je više od 795 tisuća gledatelja.

Emisija u kojoj smo saznali da je pobjednik treće sezone Damir Kedžo ostvarila je 41,6 posto udjela u gledanosti.* Show je i u ovoj sezoni ostvario sjajne rezultate na portalima i društvenim mrežama showa, te osim na Facebooku na kojem je službena stranica showa okupila više od 180 tisuća fanova, Instagramu koji broji skoro 38 tisuća followera, sve zanimljivosti i nastupe fanovi showa pratili su na Twitteru i još uvijek pregledavaju na Youtubeu. Samo na Facebooku ostvareno je više od 1.800,000 reakcija, te više od 13.600,000 video pregleda.

Osim Damira Kedže, i ostali natjecatelji, kao i veliki produkcijski tim jednako su doprinijeli još jednoj zabavnoj i popularnoj sezoni čije ćemo nastupe još dugo pamtiti. Kako je show Nove TV humanitarnog karaktera, pobjednici sezone su i svih 13 humanitarnih udruga kojoj je Nova TV osigurala vrijedne novčane donacije, od kojih je glavna nagrada prema izboru pobjednika otišla udruzi „Crveni nosovi“ iz Zagreba koja se bavi psihosocijalnom podrškom prvenstveno djeci na liječenju u bolnicama, pomoću humora i životne radosti.


Ove nedjelje Nova TV donosi i 14.epizodu showa ''Tvoje lice zvuči poznato'' u kojoj ćemo se prisjetiti najzabavnijih trenutaka i najboljih nastupa treće sezone i još jednom uživati u glazbenim i scenskim nastupima Damira Kedže, Ane Maras Harmander, Lane Jurčević, Mattea Cetinskog, Filipa Dizdara, Fila Tilena, Hane Hegedušić i Žanamari Perčić.

Tijekom snimanja finala nastao je u backstageu showa i video #TLZPhr Mannequin Challenge koji donosi pregled showa kroz neke zanimljive brojeve.


 

*Izvor podatka gledanosti: AGB Nielsen
Razdoblje: 18.prosinca, 2016. ; Ciljna skupina: 4+
 

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju