Osnovna ideja projekta FelfieHR bila je angažiranje gledatelja kroz sve digitalne komunikacijske kanale da šalju selfieje sa svojim ljubimcima (felfieje).

11. ožujka 2016. godine u Matis Absolut Loungeu u Zagrebu Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je godišnje nagrade. U kategoriji Digitalne komunikacije Nova TV je osvojila Grand PRix s projektom #FelfieHR.

Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim komunikacijskim projektima, a ove se godine u napetoj konkurenciji natjecao čak 61 projekt. Najveći broj projekata prijavljen je u konkurenciji javnog sektora i velikih tvrtki. Stručni žiri u sastavu od jedanaest komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednicom Boškom Trbojević, ocijenio je projekte u devet kategorija te su posebne nagrade dodijeljene i pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

#FelfieHR bio je jedinstveni projekt digitalne komunikacije Nove TV koji je imao društveno odgovornu komponentu. Projekt je bio dio digitalne strategije TV formata, reality showa ‘Farma’. ‘Farma’ je bila najgedaniji reality format 2015. godine, a s projektom #FelfieHR Nova TV dodatno se diferencirala od konkurencije. Projekt iz aspekta komunikacija Nova TV prijavila je na 9.GrandPRix HUOJ-a te zajedno s drugim prijavljenim projektom ‘Gdje sam 2015.’ (kategorija Politička komunikacija) ušla u finale natjecanja. #FelfieHR je prepoznat od strane PR struke, te otišao i korak dalje i osvojio nagradu Grand PRix Ostali finalisti bili su „#RoditeljiBiraju“, dm-drogerie markt i „The Voice – Najljepši glas Hrvatske“ Agencije 404.

Osnovna ideja projekta #FelfieHR bila je angažiranje gledatelja kroz sve digitalne komunikacijske kanale da šalju selfieje sa svojim ljubimcima (felfieje). Prikupljeno je na kraju više od 1050 felfieja, a to je rezultiralo i s ukupno sedam donacija humanitarnim udrugama koje brinu o životinjama.

#FelfieHR je napravio sinergiju svih digitalnih kanala Nove TV i TV-a, a posebna rubriku u IN magazinu redovno je pratila sve donacije i pozivala gledatelje da se pridruže prikupljanjem felfieja. Osim ispunjenih zadanih ciljeva projekt je ostvario i dodanu vrijednost u vidu niza objava u svim relevantnim medijima na temu društveno odgovornog poslovanja Nove TV.

OSTALI DOBITNICI:

Posebna nagrada za komunikatora godine u 2015. dodijeljena je novinarki Heleni Puljiz.

Grand Prix za odnose s javnošću u javnom sektoru odnio je projekt „Kulturni incidenti“ agencije Vajt d.o.o. i HNK Split.

Najboljim projektom u kategoriji društveno odgovornog poslovanja proglašen je projekt „Kako je prostor za vaše ideje postao spajaLICA“ Ine – industrije nafte d.d.

U poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke Grand Prix odnio je Media Val d.o.o. i „Komunikacijska podrška projektu Tour of Croatia“.

U kategoriji poslovnog sektora za velike tvrtke nagrada je dodijeljena projektu „Izgradnja reputacije i pozicioniranje D-Resorta Šibenik“ Hauska&Partner za Dogus Group Croatia.

„ProBUDI se uz (Branimira) Budetića“ iz Allianz Zagreb d.d. najbolji je u kategoriji unutrašnje komunikacije.

Najboljom prilagodbom svjetske kampanje proglašen je „Najbolji posao (Travopazitelj)" agencije Komunikacijski laboratorij d.d.

U kategoriji nevladinog sektora nagradu je osvojio „UNICEF Muzej Realnosti“, Helvetika komunikacije d.o.o. (Švicarska kreativna rješenja).

Vajt d.o.o. s projektom „Srđan Gjurković – jednostavno dostupan“ laureat je u kategoriji političke komunikacije.

Odlukom žirija dodijeljeno je i posebno priznanje – agenciji s najvećim brojem bodova zasluženih za sve projekate u finalnom odabiru 9. Grand PRixa. Priznanje je pripalo Agenciji 404.

Nositelj nagrade za doprinos razvoju struke je Željko Jelić.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju