Iz velikogoričke tvornice čokolade dolaze bučine sjemenke prelivene čokoladom

Brend ChoCo handcrafted, iza kojeg stoje Marcela Marković Halkić i njezin otac Dragutin, osvojio je pozornost svojom autentičnošću, obiteljskom predanošću i neodoljivim okusima. Njihov proizvod, čokoladne dražeje s bučinim sjemenkama, plod je višegodišnjeg rada, eksperimenata i učenja. Iznad svega, on je rezultat ljubavi prema čokoladi koja se u njihovoj obitelji prenosi generacijama.

„Uvijek smo imali čokoladu doma“, prisjetila se Marcela. Marcelin djed, radio je u tvornici čokolade kao prehrambeni tehnolog, a on i njegov sin - Marcelin tata Dragutin, iz hobija su započeli poslovanje s dražiranjem. Iako već imaju mali dućan, htjeli su da se priča o njihovoj proizvodnji pročuje. „Još mnogi ne znaju za nas, ali nadam se da će se i to promijeniti“, priznala je Marcela, a zahvaljujući projektu „Startaj Hrvatska“, njezine želje bi se mogle ostvariti.

Put do uspjeha nije bio jednostavan – od izazova u izgradnji vlastitog pogona, preko rješavanja papirologije i standardizacije, do ispunjavanja zahtjeva za plasman u veće maloprodajne lance. Ipak, upornost se isplatila. Narudžbe su stigle i nadmašile sva očekivanja.

„Nismo očekivali tolike brojke“, rekla je Marcela nakon što su primili prve narudžbe: 2.500 komada bućinih sjemenki u tamnoj čokoladi, 2.500 u mliječnom i 2.000 u bijeloj čokoladi s narančom. Dodatnu vrijednost njihovom proizvodu daje i činjenica da koriste kvalitetne sirovine. „Jako pazimo na odabir sirovina. Idemo na provjerenu čokoladu, a i dodatke koji idu u čokoladu, sve mora imati certifikat“, ističe Dragutin.

Uspješnim ulaskom u projekt, priča o ChoCo pokazala je kako se hobi može pretvoriti u poziv. „Krenula sam studirati germanistiku i brzo shvatila da to nije za mene. U slastičarnicama sam naučila puno, ali me stalno vukla čokolada“, prisjetila se Marcela trenutka kad je odlučila da je vrijeme za vlastiti put. „Čokolada mi je uvijek bila više od slatkiša. To je miris djetinjstva, nedjelje i topline.“

ChoCo handcrafted je obiteljska priča, domaća inicijativa i primjer da se znanje, emocija i kvaliteta mogu spojiti u proizvod koji osvaja.

Njihove dražeje, kao i proizvode ostalih kandidata projekta ''Startaj Hrvatska'' potražite na policama INTERPSAR i odabranih SPAR trgovina, a nedjeljom na Novoj TV pratite priče i ostalih kandidata koji sa svojim idejama ove sezone žele biti proglašeni HIT proizvodom godine!