''Možemo se samo nadati da ćemo kupce okusima oboriti s nogu''

U najnovijoj epizodi ''Startaj Hrvatska'', Miroslav Balaž i Goran Terzić iz Vukovara ispričali su svoju fascinantnu priču o pretvaranju dječačke strasti prema pecanju u inovativne proizvode od riječne ribe. Njihova linija proizvoda koja uključuje riblje kobasice, ćevapčiće i burgere, pod nazivom ''Panonica'' pronašla je put do polica velikog trgovačkog lanca SPAR Hrvatska.

Inspiraciju za svoj profesionalni put Miroslav i Goran pronašli su u Vukovaru, gradu koji za njih predstavlja mnogo više od samog rodnog kraja. „Vukovar je bio grad bogat događanjima“, prisjetio se Miroslav Balaž, koji se preselio u Istru, no oduvijek osjeća duboku povezanost s tim gradom. Često je na Dunavu pecao i to ga je ispunjavalo u mladosti.

''I ja sam kao mali išao na pecanje i išao tražiti dozvolu za pecanje još u osnovnoj školi'', ispričao je Goran s kojim je Miroslav sklopio suradnju, nakon što je shvatio da bi se volio baviti proizvodnjom inovativnih ribljih proizvoda.

Upravo iz uspomena i ljubavi prema rijeci Dunavu na kojoj su odrasli, nastala je ideja o stvaranju ''Panonice'', linije proizvoda od slatkovodne ribe, koje je za obiteljske potrebe radio i Miroslavov djed. Ovi jedinstveni proizvodi uključuju riblje kobasice, ćevapčiće i pljeskavice, sve napravljene od svježe riječne ribe iz Hrvatske. Dok bi mnogi mogli pomisliti na intenzivan miris proizvoda ''Panonice'', Goran uvjerava:

''Miris ribe se ne osjeti jako, bude na kraju nekako lepršav.

Poduzetnički put Miroslava i Gorana dobio je snažan zamah kroz početak sudjelovanja u projektu ''Startaj Hrvatska'', gdje su njihovi proizvodi privukli pažnju stručnog tima iz SPAR-a. Na audiciji su se pojavili uz profesionalnog kuhara Jana Medaka, koji je pripremom jela na audiciji pomogao predstaviti njihov inovativni koncept.

Proizvodi brenda ''Panonica'', koji se sada mogu pronaći na policama svih INTERSPAR hipermarketa te odabranih SPAR trgovina diljem Hrvatske, donose jedinstvenu kombinaciju bogatog okusa i nutritivnih vrijednosti. Ovi proizvodi izrađeni od slatkovodne ribe iz Hrvatske, predstavljaju odličan izbor za one koji traže brz i ukusan obrok. U ponudi su riblji ćevapčići klasičnog okusa, pikantni riblji burgeri, aromatični riblji burgeri u obliku ribe i ribasice – riblje kobasice s aromatičnim okusom. Svi proizvodi dobra su zamjena za meso jer su bogati bjelančevinama koje doprinose povećanju i održanju mišične mase.

Nakon uspješne audicije, uslijedile su ključne provjere u pogonima. „Osjećao sam se kao u školi“, rekao je Miroslav opisujući kako su im stručnjaci iz SPAR-a pomogli prepoznati i ispraviti nepravilnosti u proizvodnji. Nakon što su ih uspješno svladali, doznali su da su prošli audiciju, a ubrzo su čuli i svoju prvu veliku narudžbu SPAR-a koja je bila izuzetno motivirajuća za ove poduzetnike. Tijekom prve narudžbe saznali su da će SPAR Hrvatska od njih naručiti 2.000 komada ribasica, 2.000 komada ćevapčića od ribe, 4.000 komada burgera, odnosno sveukupno tri tone proizvoda.

''Startaj Hrvatska' je najbolji mogući vjetar za naše poslovanje. Možemo se samo nadati da će naša ribasica zaživjeti na tržištu i da ćemo kupce njenim okusima oboriti s nogu“, zaključuje Miroslav.

Njihova priča nastavak je misije ''Startaj Hrvatska''da pruži podršku domaćim poduzetnicima i potakne razvoj malih poduzeća. Gledatelji će i u narednim epizodama imati priliku upoznati druge poduzetnike svjedočeći tome kako upornost, strast i podrška mogu dovesti do nevjerojatnih rezultata.

Startaj Hrvatska, 20.10. - 1 STARTAJ HRVATSKA Startaj Hrvatska: Inspirativan početak sezone s Vinkom Dragovićem i njegovim proizvodom Brewville

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju