Vizualni identitet Nove TV obogaćen je novim vizualima koji se od danas mogu vidjeti na ekranu.

Jesenska shema najgledanije televizijske kuće u Hrvatskoj i ove godine donosi brojne novosti u svom programu, a osim toga i vizualni identitet Nove TV obogaćen je novim vizualima koji se od danas mogu vidjeti na ekranu.
 

Kreativni tim popularne tv postaje osmislio je tri nova identa koji je dodatno obogatio njen vizualni identitet. 'Prepoznatljivi logotip Nove TV od sada se pojavljuje, oslikava u tri dodatna, nova, različita vizualna identiteta, a riječ je redom o simbolima snage, povezanosti, kreativnosti, inspiracije i zabave. Svega onoga što Nova TV jest za svoje gledatelje',  izjavila je direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV Ivana Galić.
 

 

Režiju identa potpisuje Tomislav Rukavina, direktor fotografije je Stanko Herceg, kolor korekciju je radio Darko Kušlan, on air producent projekta je Ivan Pažur, producentica Valentina Galović Keil, dok su za postprodukciju zaslužni Alen Senjan i Iva Kolar.
 

Voditelj on air promocije Nove TV Damir Morpurgo izjavio je: 'Iza nas je velik posao u kojem smo trebali ispuniti najviše kreativne i produkcijske zahtjeve u svim aspektima projekta kako bi naši novi identi mogli stati uz bok postojećima. Vjerujem da smo u tome uspjeli. Još sam zadovoljniji jer je velika većina posla realizirana unutar kuće i to znanjem i radom kreativnog tima Nove TV koji su radili na projektu od početne ideje do postprodukcije. Imati ljude u tvrtki koji ovaj posao mogu obaviti veliki je doseg svih nas te sam iznimno ponosan na učinjeno'.
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju