Veliko istraživanje Reutersa: Nova TV najjači medijski brend u Hrvatskoj
15.6.2018 / 14:44 / Zanimljivosti
Televizija je u Hrvatskoj i dalje ključni izvor informacija.

Veliko međunarodno istraživanje agencije Reuters, koje se provodi sedmu godinu zaredom, potvrdilo je da je Nova TV i dalje najjači medijski brend u Hrvatskoj. Istraživanje je također pokazalo i da je Nova TV brend i izvor informacija kojemu se najviše vjeruje.
Čak 61% ispitanika Novu TV tjedno koristi kao ključan izvor informacija, a ocijenjena je i najvišom ocjenom (6,81) kao najvjerodostojniji izvor informacija u Hrvatskoj.
Reutersovo istraživanje donosi i uvid o kretanjima na medijskim tržištima pa je tako pokazalo kako je televizija u Hrvatskoj i dalje ključan izvor informacija. Generalno, domaće medijsko tržište karakteriziraju snažne komercijalne televizije s Novom TV kao liderom uz tisak i internet (uključujući društvene mreže) koji bilježe blagi pad.
Reuters je istraživanje proveo krajem siječnja i početkom veljače 2018. putem online upitnika u 37 zemalja na pet kontinenata. Uzorak za Hrvatsku uključivao je 2.010 ispitanika.