Institut Reuters objavio je u okviru svjetskog istraživanja godišnji izvještaj o stanju medija u Hrvatskoj.

Nova TV i dalje je najjači medijski brend kojem vjeruje najveći broj ljudi u Hrvatskoj, potvrdilo je to veliko međunarodno istraživanje instituta Reuters pod nazivom 'Digital News Report'. Osim što je vodeći medijski brend u zemlji, Nova TV je ključni izvor informacija za čak 59 posto ispitanika. Isto tako, Nova TV ocijenjena je kao najvjerodostojniji izvor informacija u Hrvatskoj.

Reutersovo istraživanje prikazuje kako je povjerenje u medije u Hrvatskoj u odnosu na prošlu godinu ostalo stabilno. Također, hrvatsko medijsko tržište karakteriziraju snažan televizijski sektor te prilagodba tiskanih medija digitalnoj kulturi i daljnji pad naklade tiska. Penetracija interneta u Hrvatskoj trenutačno je, prema istraživanju, preko 90 posto, a rast umreženosti ogleda se i u upotrebi pametnih telefona.

Istraživanje instituta Reuters provedeno je krajem siječnja i početkom veljače 2019. godine putem online upitnika u 38 zemalja na šest kontinenata. Uzorak za Hrvatsku uključivao je 2009 ispitanika.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju