Uspješno završena i društveno odgovorna akcija FelfieHR

Finalni dvoboj između superfinalistica popularnog reality showa pogledalo je više od 630 tisuća gledatelja, a emisija u subotu ostvarila je 35,7 posto udjela u gledanosti. Reality show Farma i ove sezone može se okruniti titulom najgledanijeg reality showa čiju je sezonu u prosjeku pratilo više od 632 tisuće gledatelja. Nakon 15 tjedana showa Blaženka Slamar proglašena je pobjednicom 'Farme', a osvojila je 425 dukata, odnosno 425 tisuća kuna.


Show se osim sjajnom gledanošću može pohvaliti i društveno odgovornom akcijom u kojom se prikupljenim više od tisuću fotografija ljudi sa životinjama, tzv. felfieja donacijama pomoglo udrugama koje brinu o životinjama.


Naime, osim zabavnih i edukativnih trenutaka koje smo proživjeli gledajući Farmu, show je uz sebe vezao i društveno odgovorni projekt pod nazivom #FelfieHR, te je izvršeno ukupno sedam donacija hrane raznim humanitarnim udrugama koje pomažu životinjama. Osim što smo 15 tjedana pratili kako farmeri brinu o životinjama, toliko je i trajala akcija Nove TV prikupljanja fotografija #FelfieHR, odnosno društveno odgovorni projekt pomaganja životinjama u kojem su sudjelovali brojni gledatelji Farme i Nove TV. Šaljući svoje felfieje ukupno je pristiglo više od 1050 fotografija, a nakon svakih 150 felfieja Nova TV je u suradnji sa SPAR-om nagradila po jednu udrugu doniranom hranom. Posljednja donacija koja je ostvarena u finalnom tjednu otišla je 'Udruzi Rina'' koja se brine o teško udomljivim životinjama. Među njihovih 43 štićenika su psi i mačke koji su stariji ili bolesni te zahtijevaju posebnu skrb, a pomoć im je prijeko potrebna. Udruge koje su zahvaljujući felfiejima Nove TV i gledatelja primile donaciju tijekom trajanja showa Farma su: ''Sedma od devet'', ''Udruga za školovanje pasa vodiča i mobilitet'', ''Krila-terapijsko jahanje'', ''Udruga Indigo'', 'Udruga Spirit'' te štićenici Udruge ''Futura daj šapu.''