Dnevnik Nove TV najgledanija informativna emisija u prvoj polovici lipnja, preko milijun pregleda sučeljavanja na društvenim mrežama.

Nakon turbulentnih događaja koji su nas pogodili u prvoj polovici 2020. Život se polako vraća u normalu, a fokus javnosti i medija se s koronavirusa i potresa sve više prebacuje na predstojeće parlamentarne izbore. Ni ne čudi da su u ovim okolnostima oči javnosti uprte u političare – njihova obećanja kako će riješiti ključne probleme ove zemlje i kojim će je smjerom voditi naredne četiri godine.

Dnevnik Nove TV tradicionalno je najgledanija središnja informativna emisija, a svoj je status lidera potvrdio i u prvoj polovici lipnja. Da su gledatelji najnovije informacije pratili upravo u Dnevniku Nove TV potvrđuje i činjenica da je emisija u ovom razdoblju ostvarila prosječni udio u gledanosti od 40,5%, čime je prvog konkurenta premašio za 127,5%, a u odnosu na drugog konkurenta ostvarila je 229,3% bolji rezultat.

Jedan od ključnih sadržaja Dnevnika i online platformi u predizbornom periodu zasigurno su sučeljavanja – prilika političarima da odgovorima na pitanja obrazlože svoje izborne programe, a javnosti da temeljem toga donesu informiranu odluku na izborni dan. Nova TV prva je pokrenula niz sučeljavanja i to na svom portalu DNEVNIK.hr, a prenosili su se i na društvenim mrežama portala DNEVNIK.hr i Nove TV kroz članke, Facebook live videa, Instagram Nove TV, Twitter i YouTube.

O zanimljivosti sučeljavanja u organizaciji Nove TV najbolje govori činjenica da su ostvarila preko 1.4 milijuna pregleda na društvenim mrežama, a najgledanije je bilo ono na temu Kultura i mediji u kojem su sudjelovali Nina Obuljen Koržinek (HDZ), Branko Vukšić (Restart), Karolina Vidović Krišto (Domovinski pokret) i Marin Miletić (Most). Ta je debata ostvarila 270.000 pregleda debate na društvenim mrežama.

Izvor: AGB Nielsen, 4+
Razdoblje: 1-14.lipnja 2020 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju