U prodaji ''jedan na jedan'' prilično dobro su se snašli svi kandidati ''Startaj Hrvatska''.

Svi kandidati dobili su iste uvjete, iste mogućnosti da u 90 minuta prodaju čim više svojih proizvoda. O uspjehu u toj prodaji, između ostalog, ovisit će i njihovo potpisivanje ugovora sa SPAR-om Hrvatska, odnosno odabir HIT proizvoda 2020.

Tijana Božović Galjanić je procijenila da bi mogla prodati i 30 svojih BIO snack pločica ''Superheraw'' u zadanom roku. Tijana je dala sve od sebe da približi sve prednosti svojih BIO snack pločica kupcima, a među njima našao se i tajni kupac Filip Smerdelj, poduzetnik i specijalist poslovnih komunikacija. ''Proizvod je jako atraktivan, ima super dizajn, uočljiv je…'' komentirao je Filip. Također, tajni kupac je savjetovao Tijanu da samo bude ustrajna, te da se okruži ljudima koji će joj biti podrška, jer poduzetništvo nije laka stvar.

Tijana je prodala ukupno 21 BIO snack pločicu! S ponosom su svoj proizvod, pročišćeni maslac''Ghee'' kupcima nudili i Berna Storjak i Donat Rupčić koji su za zadatak dobili prodati barem 15 komada. Među kupcima u vidu podrške, i njima je stigao tajni kupac – ekonomistkinja Dragana Lipovac. ''Kvalitetan je proizvod koji treba samo gurati...'', komentirala je Dragana. Donat i Berna udruženim snagama prodali su 11 komada u sat i pol vremena direktne prodaje.

Kandidati su uspjeli na vrijeme isporučiti naručene količine, a sve izazove uspjela je prevladati i Martina Završki. Ova poduzetnica morala je riješiti kako će produžiti rok trajanja svojim juhicama u teglicama. Svi problemi su uspješno savladani, a Martina se sad morala suočiti sa svojim strahom uoči direktne prodaje. ''Možda me ljudi neće shvatiti ozbiljno. Do sada nisam nikada prodavala jedan na jedan'', komentirala je Martina, no ipak se naposljetku hrabro upustila u prodaju i izvršenju zadatka od 12 prodanih juhica. Na svom zadatku dobila je i stručnu pomoć u prodajnim vještinama od tajnog kupca, poduzetnice, kreativne konzultantice Josipe Bračanov. Martina je od poduzetnice dobila savjet da je važno što više saznati o kupcu, kako bi mu se moglo prodati ono što njemu treba, a istaknula je i da je važno naglasiti da je ona ta koja proizvodi juhice. Martina je na kraju zadatka prodala 13 juhica.

Bliski susret s kupcima imala je i Mary Novosel sa svojim Shapellom šamponima za ljubimce. Količine koje je Mary trebala proizvesti tražile su od nje prilagodbu poslovanja. No, ova poduzetnica je uspjela savladati sve izazove i u zadanom vremenskom roku isporučila proizvod. Mary je dobila zadatak da proda deset komada Shapella. Mary je iznenadio tajni kupac Andrija Čolak koji je podržao ovu poduzetnicu te joj dodijelio nekoliko korisnih savjeta iz područja neverbalne komunikacije i prodajnih taktika. ''Jako je draga, topla, stvar je iskustva i poliranja prodajnih tehnika'', izjavio je. Mary je prodala 11 proizvoda.

U sljedećoj emisiji saznat ćemo tko će sve potpisati ugovor sa SPAR-om Hrvatska, te koji je proizvod zaslužio titulu HIT proizvod 2020. Ne propustite finale jedinstvenog projekta SPAR Hrvatska i Nove TV u subotu 12.prosinca na Novoj TV!

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju