26. Svjetski dan televizije.

I ove se godine 21. studenoga slavi Svjetski dan televizije kako bismo se svi podsjetili na moćno privlačenje pozornosti totalnog TV-a. Dio godišnje inicijative Ujedinjenih naroda je i poluminutni spot koji će se diljem svijeta emitirati i u eteru i online.



Današnja televizija gledatelje osvaja, opčinjava i zadržava njihovu pozornost

Ovaj 26. Svjetski dan televizije slavi globalnu stvarnost: TV privlači pozornost više od ostalih medija. Televizija je stalno dostupna, u kući i u pokretu, na različitim ekranima, od velikih do malih, uživo ili kao internetski streaming. Nudi i kolektivno iskustvo, kao i ono s kojim se svatko može poistovjetiti.

Televizija je od samih početaka pomno pratila kako kuca srce društva privlačeći pozornost gledatelja na događaje o kojima vrijedi izvještavati i na društvene probleme. Zadržava publiku prilijepljenu uz ekrane dok prati informacije kojima vjeruje, vrlo kvalitetne serije i izvrsne filmove koji očaravaju, druge sadržaje koji privlače pozornost i još mnogo toga.

Pozornost je također na sve važnijim brendovima koji razumiju učinak novih mjerila. Što veću pozornost privuče neka reklama, to su bolji poslovni rezultati, odnosno veća je zarada. Budući da televizija ostvaruje jednu od najviših i najdosljednijih razina pozornosti za sadržaje i reklame, ona je medij nenadmašne učinkovitosti.

Televizija igra ključnu ulogu u privlačenju pozornosti na važne probleme i u oblikovanju javnog mnijenja. Pomaže ljudima da ostanu informirani o važnim temama, od mira i sigurnosti u svijetu do klimatskih promjena, od pandemije do neravnopravnosti. Također je simbol globalne komunikacije i može pomoći da zajedno dođemo do rješenja svih svjetskih problema. Sherri Aldis, direktorica UNRIC-a (Regionalni informativni centar Ujedinjenih naroda).

Televizijska industrija nastavlja razvijati sve sofisticiranije razumijevanje pozornosti koju privlače oglasi. Dok se pružatelji sadržaja i robne marke nadmeću za pozornost potrošača, novi mjerni sustavi koji se razvijaju pomoći će pokazati da televizija postiže kratkoročne i dugoročne rezultate koje zahtijevaju i programeri i oglašivači. Na Svjetski dan televizije bolje ćemo predstaviti rastuću ekonomiju pozornosti i slaviti ulogu televizije u tome, tvrdi Katty Roberfroid, glavna direktorica egta-e.

Za više informacija posjetite http://www.worldtelevisionday.com



GLOBAL TV GROUP

Global TV Group je skupina onih koji stvaraju i emitiraju programe i onih koji ih prodaju u Europi, SAD-u, Kanadi, Australiji i Latinskoj Americi. Zajednički im je cilj da promiču televiziju i podsjećaju oglašivače, novinare, agencije i kolege na efikasnost i popularnost televizije.
http://www.theglobaltvgroup.com/

ACT - ASSOCIATION OF COMMERCIAL TELEVISION IN EUROPE

Europsko udruženje komercijalnih televizija vrlo je uspješno. Svakodnevno zabavljamo i informiramo stotine milijuna građana EU-a preko tisuća kanala dostupnih diljem Europe. Udruženje komercijalnih televizija zastupa interese 29 vodećih komercijalnih RTV kuća diljem Europe. Kompanije učlanjene u ACT financiraju, proizvode, promoviraju i distribuiraju sadržaj i usluge na korist milijuna Europljana na svim platformama. Mi u ACT-u vjerujemo da zdrav i održiv sektor emitiranja komercijalnih sadržaja ima važnu ulogu u europskom gospodarstvu, društvu i kulturi.
https://www.acte.be/

EBU

Europska radiodifuzijska unija (EBU) najistaknutije je svjetsko udruženje javnih medijskih servisa (PSM). Naša je misija učiniti javne medijske servise nezamjenjivima. Predstavljamo 115 medijskih organizacija iz 56 zemalja u Europi, Bliskom istoku i Africi. Imamo još trideset jednu pridruženu članicu u Aziji, Africi, Australaziji i u objema Amerikama. Naši članovi rade na gotovo 2000 televizijskih i radijskih kanala te na mnogobrojnim internetskim platformama. Zajedno dopiru do više od milijarde slušatelja i gledatelja diljem svijeta, emitirajući na više od 160 jezika. Nastojimo osigurati održivu budućnost javih medijskih servisa, članovima unije pružiti sadržaje svjetske klase, od vijesti do sporta i glazbe, te nadograđivati ih u skladu s našim temeljnim duhom solidarnosti i suradnje kako bismo stvorili centar za učenje i dijeljenje znanja.
https://www.ebu.ch/home

egta

Udruga televizijskih i radijskih distributera, egta je organizacija čiji članovi rade neovisno o RTV kućama ili unutar njih. Prodaju oglasni prostor i na privatnim i na javnim televizijskim i radijskim postajama diljem Europe i šire. Udruga egta obavlja razne funkcije za svoje članove u raznolikim aktivnostima, kao što su regulatorna pitanja, analitika publike, metode prodaje, interaktivnost, međumedijska suradnja, tehnički standardi, novi mediji itd. U više od 40 godina postojanja preobrazila se u referentni centar za televizijsko i radijsko oglašavanje te ima više od 160 članova koji djeluju u 43 zemlje.
http://www.egta.com/

UNRIC

Regionalni informacijski centar Ujedinjenih naroda za Europu, UNRIC pruža informacije o aktivnostima UN-a u 22 zemlje te na društvenim mrežama i internetskim stranicama aktivno radi na 13 jezika. S bazom u Bruxellesu, djeluje kao europski komunikacijski ured Ujedinjenih naroda, a cilj mu je angažirati i informirati europske građane o globalnim problemima. Također se povezuje s institucijama Europske unije u području informiranja. Promotivne aktivnosti, zajedničke javne informativne kampanje i događaje UNRIC organizira s partnerima, među kojima su EU, vlade, mediji, nevladine organizacije, kreativne zajednice i lokalne vlasti.
https://unric.org/


 

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju