Tim Nove TV prigodno se i ove godine pridružuje slavlju!

Televizijski profesionalci širom svijeta danas slave Svjetski dan televizije 21. studenog da bi nas podsjetili da je televizija mnogo više od linearnoga gledanja. Kao dio godišnje inicijative Ujedinjenih naroda emitira se i video u trajanju od 30 sekundi koji je ujedno dostupan i online širom svijeta.



Nova TV, najgledanija hrvatska televizijska postaja, pridružuje se i ove godine ovom slavlju!



Raznolikost televizijskog sadržaja koja zabavlja, informira i nadahnjuje.

Tema 23. ove globalne proslave jest Raznolikost (Diversity). Televizija nudi nenadmašnu raznolikost filmova i serija, vjerodostojnih vijesti, informativnih dokumentaraca, zabavnih emisija i drugog sadržaja gledateljima širom svijeta. Milijuni priča koje samo čekaju da ih se otkrije mijenjaju gledateljsku percepciju svijeta. Ovaj vrhunski sadržaj dostupan gdje i kada vam odgovara na nizu TV platformi potiče znatiželju, interes i odanost gledateljstva u uvijek potpuno sigurnom okruženju.

Tema Raznolikosti šira je društvena tema koja se sve više pojavljuje na televizijskim programima i u reklamnim kampanjama. Kroz širok spektar ponuđenih sadržaja televizija igra snažnu ulogu kao snaga dobra i doprinosi demokratskoj debati u društvu. Raznovrsni kvalitetni sadržaji mogu potaknuti gledatelje da prošire vidike i kroz inspirativne emisije zavire izvan svakodnevnog života.

Raznolikost je kritična sastavnica pozitivnog i živopisnog društva i treba je promatrati kao bogatstvo, ne kao prijetnju. Svaki napor premise Ne zaboravimo nikoga (Leave No One Behind) može samo pridonijeti boljem svijetu, poručuje Caroline Petit, zamjenica ravnatelja Regionalnog informacijskog centra za Europu u Ujedinjenim narodima (UNRIC).

Televizija je istinski usađena u živote toliko različitih ljudi širom svijeta. S milijunima priča nadohvat ruke, gledatelji se pozivaju na beskrajno putovanje ispunjeno otkrićima. Ovo je ujedno i pouzdano okruženje koje oglašivači traže više nego ikad. Pozivamo sve da još jedanput proslave naš medij širom svijeta - sada i mnogih godina koje tek dolaze, kaže Katty Roberfroid, generalna direktorica egte.

Za više informacija posjetite i http://www.worldtelevisionday.com

GLOBAL TV GROUP

Global TV Group neformalno je udruženje radiotelevizijskih kuća i tvrtki za prodaju reklamnog prostora u Europi, SAD-u, Kanadi, Australiji i Latinskoj Americi čiji je zajednički cilj promicanje televizije i podsjećanje oglašivača, novinara, agencija i kolega iz industrije na učinkovitost i popularnost televizije.

http://www.theglobaltvgroup.com/

EBU

Europska unija radiotelevizija (EBU) najveće je svjetsko stručno udruženje javnih medijskih servisa (PSM). Naša je misija učiniti javne medijske servise prijeko potrebnima. Predstavljamo 116 medijskih organizacija u 56 zemalja Europe, Bliskog istoka i Afrike te imamo još 34 pridružene članice u Aziji, Africi, Oceaniji te Sjevernoj i Južnoj Americi. Naše članice upravljaju s gotovo 2000 televizijskih i radijskih kanala kao i nizom online platformi. One zajedno dopiru do više od milijardu ljudi širom svijeta emitirajući na više od 160 jezika. Težimo osigurati održivu budućnost javnim medijskim servisima, osigurati svojim članicama sadržaj vijesti, sporta i glazbe svjetske kvalitete te graditi na svom temeljnom etosu solidarnosti i suradnje kako bismo stvorili centar za učenje i dijeljenje.

https://www.ebu.ch/home

egta

egta je udruženje televizijskih i radijskih tvrtki za prodaju reklamnog prostora, samostalnih ili nesamostalnih, koja prodaje reklamni prostor privatnih i javnih televizija i radiopostaja diljem Europe i šire. egta ispunjava različite funkcije za svoje članice u raznolikim područjima aktivnosti poput regulatornih pitanja, mjerenja gledanosti, metoda prodaje, interaktivnosti, cross-media, tehničkih standarda, novih medija itd. U više od 40 godina postojanja egta je postala referentni centar televizijskog i radijskog oglašavanja u Europi. egta broji više od 150 članica koje djeluju u 42 zemlje.

http://www.egta.com/

ACT

Udruga komercijalnih europskih televizija (ACT) zastupa interese vodećih komercijalnih televizijskih kuća u 37 europskih zemalja. Tvrtke članice ACT-a financiraju, produciraju, promoviraju i distribuiraju sadržaj i usluge koje donose korist milijunima Europljana na svim platformama. ACT surađuje s EU institucijama na postizanju uravnoteženog i odgovarajućeg regulatornog okvira koji će potaknuti daljnja ulaganja i rast u našem sektoru.

https://acte.be/


UNRIC

Sa sjedištem u Bruxellesu, Regionalni informacijski centar za Europu u Ujedinjenim narodima UNRIC pruža informacije o aktivnostima UN-a u 22 zemlje i aktivan je na društvenim mrežama i web stranicama na 13 jezika. Djeluje kao Europski ured za komunikaciju pri Ujedinjenim narodima, a njegov je cilj angažirati i informirati građane Europe o globalnim problemima. Također, surađuje s institucijama Europske unije u području informiranja. Aktivnosti informiranja, zajedničke kampanje javnog informiranja i događaji organiziraju se s partnerima, uključujući EU, vlade, medije, nevladine organizacije, kreativnu zajednicu i lokalne vlasti.










 

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju