Ove godine slavi se kvaliteta diljem svijeta

 

U cijelom svijetu 21. studenog slavi se ''Svjetski dan televizije''. Televizijski stručnjaci diljem svijeta, pa tako i oni s najgledanije televizijske postaje u Hrvatskoj, Nove TV, slave Svjetski dan televizije kako bi nas podsjetili na to da je TV, u smislu pojma „Total Video“, mnogo više od linearnog gledanja. Kao dio godišnje inicijative Ujedinjenih naroda, televizijske su kuće diljem svijeta danas emitirale spot od 30 sekundi na svim svojim platformama.

Ulaganja u televizijske programe u svijetu bliže se iznosu od 140 milijarda dolara, stoji u službenom priopćenju Egta-e, Udruženja televizijskih i radijskih marketinških kuća, EBU-a (Europske radiodifuzijske unije) i ACT-a (Udruženja komercijalnih televizija u Europi).

Tema 22. izdanja ove globalne proslave jest kvalitetan sadržaj. Nevjerojatna kvaliteta televizijskih programa odražava se u činjenici da ovaj dokazani medij ima neprikosnoveni kapacitet da zabavlja, nadahnjuje i informira gledatelje diljem svih platformi.


 

 

Svaki Hrvat, u prosjeku, ove je godine televiziju gledao 4 sata i 16 minuta dnevno. Najgledaniji informativni, serijski, filmski, i općenito zabavni program i ove godine upravo je na Novoj TV, te se ova komercijalna televizija i ove godine može pohvaliti titulom najgledanije televizije u Hrvatskoj.

Prema podacima AGB Nielsena Nova TV u 2018. ostvaruje 25,5 posto udjela u gledanosti na cijelom danu (ciljna skupina: 4+), a zahvaljujući bogatom, raznovrsnom i kvalitetnom programu, Nova TV je kanal i s najvećim dosegom u Hrvatskoj. Mjesečni doseg Nove TV je gotovo 3.500.000 gledatelja dok je prosječan dnevni doseg kanala Nove TV više od 1.800.000 gledatelja (podaci iz listopada 2018.).

 

Jasan pokazatelj povoljnog stanja televizije činjenica je da televizijske kuće diljem svijeta ulažu golemu količinu sredstava u programe - što u izvorni sadržaj, što u akvizicije serija i emisija. Podaci1 koje je prikupio IHS Markit za ukupno 27 zemalja te anketa provedena među članovima egta-e u 21 zemlji pokazuju da je lani gotovo 140 milijarda dolara uloženo u programe. Sjeverna Amerika uložila je oko 61 milijardu dolara i tako premašila ulaganja od strane OTT platformi diljem svijeta. Najznačajnija ulaganja² u televizijske programe u Europi izvršilo je Ujedinjeno Kraljevstvo (8,6 milijarda eura), Njemačka (8 milijarda eura), Francuska (5,5 milijarda eura) i Italija (4,4 milijarde eura).

 

Za više informacija posjetite http://www.worldtelevisionday.tv

Izvori:

Izvori:
1. IHS Markit Channels & Programming Intelligence - TV programming expenditure 2017 by region ($ billion) – data from 27 countries
2. egta member survey in 21 countries
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju