24. obljetnica obilježavanja!

Televizijske tvrtke diljem svijeta slave Svjetski dan televizije 21. studenoga kako bi nas podsjetile da televizija pridonosi ljudskim životima. U sklopu godišnje inicijative Ujedinjenih naroda, spot dugačak 30 sekundi emitirat će se i dijeliti na internetu širom svijeta.



Tim povodom i ove godine službeni spot je adaptirala i Nova TV, najgledanija televizijska postaja u Hrvatskoj, koja će danas također na svim svojim platformama obilježiti Svjetski dan televizije. Proslavite s nama Svjetski dan televizije okruženi dobrim osjećajima! Registrirajte se na Nova Plus i 21.11. besplatno uživajte u vrhunskim filmovima. 



U nastavku prenosimo i službeno priopćenje od strane Global TV grupe, Udruženja komercijalnih televizija u Europi (ACT), Udruženja EGTA i UNRIC-a (Regionalnog informativnog centra Ujedinjenih naroda za Europu).

Fokus je na društvu

Na 24. obljetnicu obilježavanja, Svjetski dan televizije slavit će činjenicu koja je istinita u cijelom svijetu: Televizija pridonosi društvu! Naš medij pridonosio je i nastavit će pridonositi društvu time što se fokusira na rasnu i društvenu nepravdu, govor mržnje, važna klimatska pitanja i potporu koju televizija daje ljudima i tvrtkama tijekom aktualne krize uzrokovane virusom COVID-19.

„Unatoč okolnostima koje su nas ove godine razdvajale, televizija nas je zbližavala. Televizija je uvijek bila društveno ljepilo. S naglim rastom gledanosti, televizijske tvrtke diljem svijeta reagirale su spretno i iznimno kreativno kako bi osigurale to da televizija ostane izvor pouzdanih informacija, ohrabrujuća razbibriga i prijeko potreban bijeg od stvarnosti za sve nas“, navodi Lindsey Clay, predsjednica društva Global TV Group i izvršna direktorica tvrtke Thinkbox.

„Ova pandemija najbolje pokazuje kako televizija pridonosi društvu i demokraciji. U tim teškim mjesecima, televizija pokazuje da joj je stalo. Stalo nam je do osiguravanja odgovornog uredništva i pouzdanih vijesti. Stalo nam je do distribucije zabavnog programa koji donosi svjetlost u mračnim vremenima. Stalo nam je do očuvanja različitosti i kulturne raznolikosti u medijskom okolišu. Sve u svemu, televizija je bila i ostat će simbol otpora koronavirusu“, izjavljuje Guillaume de Posch, predsjednik Udruženja komercijalnih televizija Europe.

„U protekloj godini, televizija je nastavila održavati dugotrajnu tradiciju bavljenja ključnim problemima naše globalne zajednice. Skreće nam pozornost na društvene nepravde, u neutralnom tonu otkriva probleme društva, pomaže umanjiti stres ovog doba bez presedana i daje nam nadu u bolju budućnost. Svjetski dan televizije prilika je da svi mi odamo počast mnogim profesionalcima koji ostvaruju tu čaroliju na ekranu i iza njega. Pozivamo ljude diljem svijeta da još jednom proslave naš medij“, govori Laurent Bliaunt, predsjednik EGTA-e i zamjenik glavnog direktora za marketing te istraživanje i razvoj televizijske kuće TF1 Publicité.

„Televizija nikad nije bila toliko prisutna i važna kao u doba virusa COVID-19. Televizijske kuće imaju dvostruku odgovornost informirati i zbližavati ljude dijeljenjem pozitivnih i provjerenih priča o ponovnom razvoju na bolji i zeleniji način. Zahvaljujem televizijskoj industriji što pridonosi društvu“, govori Caroline Petit, zamjenica direktora Regionalnog informativnog centra Ujedinjenih naroda za Europu (UNRIC).

O DRUŠTVU GLOBAL TV GROUP

Global TV Group neformalno je udruženje trgovinskih tijela televizijskih i prodajnih kuća u Europi, SAD-u, Kanadi, Australiji i Latinskoj Americi čiji je zajednički cilj promovirati televiziju i podsjetiti oglašivače, novinare, agencije i članove industrije na to koliko je televizija učinkovita i popularna.

http://www.theglobaltvgroup.com/

O UDRUŽENJU KOMERCIJALNIH TELEVIZIJA U EUROPI (ACT)

Europski sektor komercijalnih televizijskih kuća velika je priča o uspjehu. Svakodnevno zabavljamo i informiramo stotine milijuna građana Europske unije na tisućama kanala dostupnih diljem Europe. Udruženje komercijalnih televizija u Europi predstavlja interese 29 vodećih komercijalnih televizijskih kuća širom Europe. Tvrtke članice ACT-a financiraju, produciraju, promoviraju i distribuiraju sadržaje i usluge kojima se koriste milijuni Europljana na svim platformama. ACT vjeruje da zdravi i održivi sektor komercijalnih televizijskih kuća igra važnu ulogu u europskom gospodarstvu, društvu i kulturi.

https://www.acte.be/

O EGTA-i

Udruženje EGTA predstavlja neovisne i interne televizijske te radijske prodajne kuće koje prodaju reklamni prostor na privatnim i javnim televizijskim programima te radiostanicama u Europi i izvan nje. Za svoje članove u raznolikim sektorima obavlja različite funkcije kao što su regulatorni problemi, mjerenja gledanosti i slušanosti, novi mediji i tako dalje. U više od 40 godina postojanja, EGTA je postala referentni centar za televizijsko i radijsko oglašavanje u Europi. Ima više od 150 članova koji djeluju u 43 zemlje.

http://www.egta.com/

O UNRIC-U

Regionalni informativni centar Ujedinjenih naroda za Europu (UNRIC), smješten u Bruxellesu, osigurava podatke o aktivnostima UN-a za 22 zemlje i aktivan je na društvenim medijima te internetskim stranicama na 13 jezika. Kao europskom komunikacijskom uredu Ujedinjenih naroda, cilj mu je uključiti europske građane i informirati ih o globalnim problemima. Također, surađuje s institucijama Europske unije u području informacija. Organizira svoje informativne aktivnosti te zajedničke javne informativne kampanje i događaje u suradnji s partnerima koji uključuju EU, vlade, medije, nevladine udruge, kreativnu zajednicu i lokalne vlasti.

https://unric.org/

 














 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju