Ukupno je ostvario 18 milijuna videopregleda na društvenim mrežama!

Nakon dinamične, nepredvidive i zahtjevne tromjesečne avanture u Dominikanskoj Republici, završio je zabavno-natjecateljski show Survivor. Napeto finale, koje je dosegnulo gotovo 700 tisuća gledatelja, u terminu svog emitiranja bilo je najgledaniji sadržaj na svim televizijama, a pobjedu su u velikoj završnici odnijele 24-godišnja trenerica plivanja Antonia Ivić iz Zagreba te 31-godišnji model Nataša Kondić iz Novog Sada koje su se kući vratile s pobjedničkim trofejima.

U ovoj sezoni Survivora sudjelovalo je ukupno 25 odvažnih kandidata, a njihove je svakodnevne uspone i padove u prosjeku pratilo gotovo 265 tisuća gledatelja. Za vrijeme emitiranja, Survivor je dosegnuo preko 2.3 milijuna gledatelja i ostvario 28 posto udjela u gledanosti, a u terminu svog emitiranja bio je najgledaniji televizijski format – čak 34 posto gledaniji od prvog konkurenta.

Survivor je nadmašio prošlogodišnju sezonu rezultatima gledanosti na malim ekranima, baš kao i na društvenim mrežama gdje su videi dosegli ukupno 18 milijuna pregleda! Od toga je Facebook profil Survivora, koji bilježi porast od 20 posto u odnosu na prošlu godinu, ostvario 8 milijuna videopregleda, a Instagram, koji je porastao za visokih 75 posto, ima 5 milijuna videopregleda. Izvrsne rezultate Survivor je ostvario i na YouTube-u gdje epizode i intervjui s kandidatima broje preko 5 milijuna videopregleda.

 

Izvori: UMTG: pružatelj podataka: AGB Nielsen; TG: 4+, Period: 1.3.-28.5.2023.; CSHR%, AMR, AMR%, RCH% Meta Business Suite; YouTube Analytics

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju