Prvi put u Hrvatskoj tijekom emisije uživo, službena Facebook stranica showa također je imala uključenje uživo!

Najpopularniji talent show na svijetuSupertalent, iznjedrio je četvrtog hrvatskog pobjednika, plesača na šipci Petra Bruna Basića. Prema podacima gledanosti, Supertalent je ovog proljeća ponio naslov najgledanijeg zabavnog showa u Hrvatskoj, a osim što su ga gledatelji pratili na malim ekranima, groznica Supertalenta vladala je i na društvenim mrežama. Tako su korisnici društvenih mreža Supertalent pratili i na Facebooku, Instagramu, Snapchatu, YouTube-u, a novost je bila i Supertalent aplikacija.


U finalnoj emisiji korisnici su tako imali jedinstvenu priliku, nikad viđenu u Hrvatskoj – pratiti live uključenje na Facebook iz emisije uživo. Taj video pregledalo je više od 17.000 korisnika od nedjelje do danas.

 


Kako je live video trenutno top format u svijetu, Supertalent je i tjedan dana ranije imao live prijenos na Facebooku iz backstagea Supertalenta, a taj video u razdoblju od deset dana pogledan 108.319 puta! Ovim prvim live-om u liveu Supertalent je potvrdio da je zabava zagarantirana na svim platformama.


Facebook stranicu Supertalenta zapratilo je 64.650 korisnika koji su aktivno sudjelovali u komentiranju, lajkanju i dijeljenju sadržaja. Ukupan broj komentara je 24.297, a najviše njih je skupio audicijski nastup Street Brothersa (2.082 komentara). Audicijski nastup Erika Balije skupio je najviše lajkova (13.523), a ukupan broj svih lajkova korisnika prelazi brojku od 305.000. Ukupan broj dijeljenja sadržaja je 10.417 shareova, a najviše se dijelio video za audicijski nastup Karlstadt Kunsta 'Politički aerobik' (2.222 dijeljenja posta) koji je također bio i najpopularniji video s čak 7.630.214 pregleda. 7.630.214 je broj ukupnih pregleda video sadržaja na Supertalent Facebook stranici.


Instagram profil Supertalenta broji preko 9.400 followera, 155.868 likeova i 2.410 komentara, a najpopularniji post je onaj nakon audicijskog nastupa Street Brothersa s gotovo 1.000 likeova.


Senzacija među mlađom publikom definitivno je bio i Snapchat, čiji je Snapchat Story tijekom finalne emisije pregledan više od 1.000 puta.


Za sve one koji su htjeli ponovno pogledati neki nastup, to su činili na službenom YouTube kanalu showa koji je zabilježio preko 3.521.710 pogleda te 6.638.710 minuta pregledanih videa, 22.186 likeova, 11.181 shareova, a dan s najviše pregledanih videa bio je 18. travnja kada je pogledan rekordan broj u danu - njih 136.439. Prosječno je pregledano 64% svakog videa. Zanimljivo je da je 60% muških korisnika gledalo sve video zapise.


Najgledaniji video je audicijski nastup Street Brothersa s 204.814 pregleda, a najdulje se gledao audicijski video Klauna Rudija, odnosno Elvisa Vaupotića, koji je dosegnuo 550.000 pregledanih minuta. Najviše shareova je imao audicijski video Karlastadt Kunst Cabaret – preko 1.400, a najviše likeova audicijski video Danka Ažića – preko 1.600.


Novitet ovog showa bila je i besplatna Supertalent Hrvatska aplikacija dostupna korisnicima Appleovih uređaja i Androida, a putem koje su korisnici mogli ne samo glasati za svoje favorite već i pronaći niz zabavnih sadržaja. Aplikacija je iznjedrila 400 interaktivnih sadržaja u obliku kvizova, anketa, buzzer gumba, pitanja za predviđanje ishoda i slično te obogatila iskustvo gledanja showa. Aplikacija broji preko 70.000 preuzimanja, a ukupno je zabilježila više od 4.5 milijuna interakcija u aplikaciji, a samo 1. svibnja ostvarila je preko 1.2 milijuna interakcija!
 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju