Osam hrvatskih proizvođača i inovatora dobilo je priliku ostvariti svoje snove!

Nova TV u subotu 3. listopada donosi jedinstvenu emisiju koja slavi inovaciju, razvoj tržišta i stvaralaštvo promovirajući hrvatske poduzetnike te podržava svježu poduzetničku snagu.



Gledatelji imaju priliku kroz 11 emisija upoznati priče osmero poduzetnika, pratiti njihov razvojni put i čuti njihove intimne priče. Za ovaj veliki medijski projekt kojeg su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV prijavilo se više stotina malih poduzetnika, a samo njih osam dobilo je jedinstvenu priliku prvi put svoj proizvod plasirati na posebnim „plavim policama“ u SPAR supermarketima i INTERSPAR hipermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Samo oni koji se pokažu doraslima ovom izazovu potpisat će ugovor sa SPAR-om Hrvatska, a samo jedan proizvod, onaj najuspješniji i u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika, te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će hrvatski HIT proizvod 2020., o čemu će u konačnici odlučiti Sparovi kupci koji kupnjom proizvoda mogu podržati svoj omiljeni proizvod.

TV format koji mijenja živote ljudi upoznat će nas s inovativnim proizvodima, ali prvenstveno ljudima i njihovim životima koji iza njih stoje.

Glavne zvijezde ovog projekta su mladi poduzetnici i njihovi proizvodi: Diana Prpić i njena Batela, Tijana Božović Galjanić i Superheraw organske, vege pločice, Ivana Perić i Deana Miletić i Spara, trajni kolač, Martina Završki stiže sa svojim Špajz juhicama, a začin Jaggety je osmislila Jasna Karavanić. Iza Ghee pročišćenog maslaca stoje Berna Storjak i Donat Rupčić, Goran Čipćić predstavlja Zorinu mast, a među osam proizvoda koji će se boriti za naklonost kupaca je i Shapello, kozmetika za ljubimce, koju je osmislila Mary Novosel. Proizvodi kandidata ''Startaj Hrvatska'' će putem ovog jedinstvenog projekta pokušati doći do povjerenja kupaca SPAR-a.


Kako je izgledao put koji su trebali prijeći kako bi im se ostvarile njihove poduzetničke vizije, sa čime su se sve morali nositi, te kako će na njihove živote utjecati sudjelovanje u ovom formatu, saznat ćemo u emisijama ''Startaj Hrvatska'' kroz koje će nas jednom tjedno voditi popularan televizijski voditelj Frano Ridjan. Glumac Karlo Mrkša autor je i prezenter humorističnog dijela emisije u kojem će se testirati proizvodi kandidata.

KANDIDATI I PROIZVODI ''STARTAJ HRVATSKA''

DIANA PRPIĆ

Karlovčanka predstavlja svoj jedinstveni proizvod iza kojeg se krije velik trud, rad i kreativnost.



''Moj proizvod je Batela - jedinstveni slatki namaz od ekološki uzgojenog batata. Uživanje u slatkom nikad nije bilo bezgrešnije!''

TIJANA BOŽOVIĆ GALJANIĆ

Dolazi iz Opatije s proizvodom namijenjenim za sve superheroje i za one koji će se tako osjećati nakon što konzumiraju njen ukusan i hranjiv proizvod.



''Svi smo mi superheroji kojima je potreban zdrav obrok kako bi preživjeli stres i sve obaveze u danu!''

IVANA PERIĆ I DEANA MILETIĆ

Dvije prijateljice iz Klisa udružile su snage i donose originalan proizvod - trajni kolač Spara.



''Dolazimo osvojiti sve ljubitelje finih kolača svojim proizvodom izrađenim prema tradicionalnim recepturama.''

MARTINA ZAVRŠKI

Mirise bakine kuhinje predstavlja mlada poduzetnica iz Darde, i to sa svojim svježe pripremljenim Špajz juhicama.



''Moje juhice iz teglice jednostavno 'vraćaju u život!''

JASNA KARAVANIĆ

Zagrepčanka je osmislila začinsku mješavinu Jaggety - ukusan, potpuno prirodan dodatak jelima napravljen od domaćeg povrća.



''Ovaj proizvod se minimalno prerađuje kako bi se zadržala sva nutritivna svojstva i okusi. Jaggety je neizostavan sastojak svake kuhinje!''

BERNA STORJAK I DONAT RUPČIĆ

Berna Storjak i njezin sin Donat Rupčić iz Zagreba pod nazivom Ghee izrađuju ukusan pročišćeni maslac u kojemu je sačuvano samo ono najbolje od mlijeka, njegova sama esencija.



Pogodan je za sve one koji su alergični na mliječne proizvode ili osjetljivi na gluten.

GORAN ČIPČIĆ

Iz Dugopolja stiže proizvod koji dolazi iz domaće, tradicionalne proizvodnje Gorana Čipčića.



''Mast koja se pokazala uspješnom u tretiranju nadražene kože radimo prema provjerenoj obiteljskoj recepturi koja se desetljećima prenosi s koljena na koljeno!''

MARY NOVOSEL

U Kloštar Ivaniću rodila se ideja o kvalitetnoj kozmetici za dlakave kućne ljubimce, a osmislila ju je Mary.



''Zahvaljujući šamponu i sapunu Shapello kupanja vaših dlakavih ljubimaca više nisu trauma! Kućni ljubimci, ali i njihovi vlasnici, napokon će moći uživati u svim blagodatima potpuno prirodne kozmetike!''

O FORMATU:

Uspješan i originalan format prvi put emitiran u Sloveniji na POP TV-u, osmišljen nakon što je uočeno kako mladi ljudi imaju odlične ideje, ali nemaju dovoljno alata za dolazak na tržište. Jedan od najvažnijih medijskih projekata u Sloveniji u posljednjih 20 godina, zasad je doživio četiri sezone, te ove jeseni najavljuju petu.



Koncept formata čiji je nositelj licence Ascanius media, je takav da televizijska kuća poduzetnicima nudi medijsku vidljivost, a trgovački lanac posebnu prodajnu policu, što je jedinstvena prilika za proboj na tržište. Potrošači na taj način s lakoćom mogu prijavljene poduzetnike i njihove proizvode upoznati putem emisija, pronaći u trgovinama, a svojom kupnjom ih i poduprijeti. Najuspješniji kandidati projekta osvajaju jedinstvenu priliku: ugovor sa SPAR-om Hrvatska, a samo jedan proizvod, onaj najuspješniji i u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika, te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će hrvatski HIT proizvod 2020. te zaslužiti posebno mjesto na policama SPAR i INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske.

Ne propustite prvu emisiju ''STARTAJ HRVATSKA'' 3. listopada u 18.15 sati na Novoj TV!


 



Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju