Srušen rekord gledanosti druge sezone serije 'Kud puklo da puklo'
29.12.2015 / 15:42 / Zanimljivosti
Dolazak USKOK-a i predsjednice u Oštrovac privukao gotovo 700 tisuća gledatelja
Pripreme za dolazak predsjednice u oštrovački kraj popraćen zabavnim momentima omiljenih likova najgledanije dnevne dramske serije, kao i dolazak USKOK-a zbog sumnje na korupciju privukao je rekordan broj gledatelja koji su ovoga ponedjeljka odabrali 'Kud puklo da puklo'. Uzbudljive zgode pratilo je jučer gotovo 700 tisuća gledatelja, odnosno 34,92 posto gledatelja koji su u to vrijeme bili pred malim ekranima. Osim što se serija 'Kud puklo da puklo' od samog početka emitiranja nalazi pri vrhu najgledanijih formata, epizoda emitirana ovog ponedjeljka srušila je rekord gledanosti druge sezone.
No, prije novogodišnje stanke, mnogo toga zanimljivog dogodit će se u Oštrovcu! Kako su Damir i Stipe pokušali dobiti na vremenu prije dolaska USKOK-a u hotel 'Đurin san' te su okrenuli putokaze, predsjednica će tako zabunom umjesto u Oštrovac otići u Krasinac. Društvo iz Oštrovca neće tako lako preboljeti predsjedničin slučajni posjet Krasnicu te će uložiti sve svoje snage i napore kako bi dobili još jednu priliku, a kako im to i priliči, avantura će poprimiti jednu sasvim drugu dimenziju.
Uz neke od likova popularne serije dočekat ćemo i Novu godinu jer će Stipe, Mile i Ane, uz brojne glazbene izvođače gledatelje zabaviti i u novogodišnjoj emisiji 'I godina Nova 2016.'
Osim serije 'Kud puklo da puklo' prema podacima AGB Nielsena najgledaniji formati dana bili su i Dnevnik Nove TV kojega je pratilo više od 617 tisuća gledatelja, uz Vijesti u 17 bilo je nešto više od 545 tisuća gledatelja te uz Večernje vijesti više od 507 tisuća.
Zavidan rezultat postigla je i serija 'Lud, zbunjen, normalan' uz čije su se ludosti loze Fazlinović zabavljalo u prosjeku više od 616 tisuća gledatelja. Ekipa iz serije 'Lud, zbunjen, normalan' također će s gledateljima ispratiti Staru godinu te će ih u premijernim epizodama posljednjeg dana u godini nasmijati do suza svojim karakterističnim humorom.
Podaci:
Izvor: Nielsen Audience Measurement
Razdoblje: 7.9.- 28.12.2015.
Ciljna skupina: 4+
Dogodovštine iz najpoznatijeg Oštrovca svakodnevno pratite i na društvenim mrežama:
~ Facebook: Kud puklo da puklo
~ Instagram: Kud puklo da puklo