Ella Dvornik, Sonja Kovač, Hana Hadžiavdagić Tabaković. Imena su to koja znaju svi. A cure se bave profesijom novog doma – one su influencerice, najpoznatije u Hrvatskoj!

 Skupocjene torbice. Luksuzni hoteli. Putovanja. One žive život kao na slici. Doslovno. Prate ih, dive im se, lajkaju i zavide stotine tisuća obožavatelja, a svaka objava donosi im nekoliko tisuća kuna. Novo je doba donijelo nova zanimanja. Jedno od njih tako su influenceri, ljudi koji imaju velik broj pratitelja, jer kao takvi lako nađu put do kupaca.

Zašto nema tužnih i ružnih slika, koliko je opterećujuće prodavati svoju intimu, dijeliti svaki trenutak svog života, otkrile su za Provjereno hrvatske zvijezde društvenih mreža.

"Radila sam s jednom kozmetičkom firmom iz Engleske koja mi je za pet ili šest poslova platila šest tisuća dolara", prisjeća se Ella Dvornik. Hana Hadžiavdagić otkriva da se nedavno vratila iz Pariza, gdje je boravila sa suprugom. Melem je to bio za njezin Instagram.

Ipak, dodaje, na leđima nosi određeno breme. "Nosim veliko breme na leđima. Znači, po tome, moje breme je puno veće od ove haljine koju nosim, a to su sve te komunikacije s pratiteljima".

"Ništa nas ne treba čuditi budući da svi stalno govorimo kako će svaka nova doba donijeti nova zanimanja.Prema tome, očito su se u ovo doba u kojem mi živimo stvorila nova zanimanja.Neke statistike govore da jedna osoba koja na društvenim mrežama ima nekoliko milijuna pratitelja otprilike zaradi po svakom objavljenom postu neki iznos od 100 tisuća dolara", komentira psiholog Josip Burušić.

Početak, pričaju nam cure, nikome nije bio lagan. Ella je prvo sama ulagala u avionske karte. Hotele. Slikala i o tome pisala. Ubrzo su se pojavili problemi. "Više nije bila dovoljno samo spontana fotografija, neke si stvari morao čekati, namještati, buditi se ranije ili ostajati kasno budan", prisjeća se Dvornik.

Danas ima tvrtku u kojoj je direktorica, djevojku koju po potrebi angažira za slikanje i menadžericu.

Hana Hadžiavdagić ima tim ljudi s kojima radi, i to u svakom gradu u kojem boravi. Sonja Kovač dodaje da prije svakog putovanja istraži lokacije, mjesta gdje će ići i gdje će se fotografirati. Osim profesionalnih fotografa, Sonja je u svom poslu angažirala i sve svoje bliske ljude.

"Ja imam uvijek onaj problem da želim sve i želim ludnicu, skakanje na putovanjima. Daj me stavi na vrh zgrade, e, sad, kako je to izvedivo, treba doći do toga, treba se popeti... Onda u nekim trenucima imamo problem s tim, ali na kraju se sve izvede", dodaje Kovač.

Nije lako dobiti savršenu fotografiju. "Sad da ću sužavati kukove, izdužavati noge, slikati se u kupaćem pa fotošopirati celulit i glumiti model – kao što većina radi, ja to ne radim", komentira Hana Hadžiavdagić Tabaković. Biti profesionalni bloger nije nimalo jednostavno. Posao je to u kojem, ako te nema nekoliko dana – kao da te nikad nije ni bilo. Jer publika je zahtjevna.

Mnogi od blogera često preko mreža rade i humanitarne akcije. "Obzirom da je moj rođendan 1. 11., otići ću par dana ranije u Zavod za darivanje krvi i tamo ću napraviti meet up s ljudima da svi zajedno damo krv, da to bude poklon za rođendan od njih", kaže Hadžiavdagić Tabaković.

Oni koji su u tome, već vrlo dobro znaju što najbolje prolazi na društvenim mrežama. Ella Dvornik kaže kako treba znati što ljudi vole. "Ljudi vole kuhati pa ih pitaš za recept ili pitaš da ti daju mišljenje o nečemu. Pitaš hoće li cijepiti svoju djecu", otkriva Dvornik. Ella objavljuje sve svoje trenutke na mrežama. Njezini pratitelji trenutno su fokusirani na njezinu trudnoću.

"Svaki profesionalni posao iza sebe zahtijeva ogromnu količinu rada i ogromnu količinu uložene energije. Ako netko sumnja u to, predlažem mu da sam skupi 10 milijuna sljedbenika pa će vidjeti da je to naprosto nemoguće", komentira psiholog Josip Burušić.

"Od ovog posla može se dobro živjeti ako zaista živiš taj posao i ako ga voliš", zaključuje Hana Hadžiavdagić Tabaković. Koliko se mjesečno zarađuje od ovog posla – prave cifre nitko ne otkriva. Točne iznose nitko ne otkriva. Sve ovisi o njihovu angažmanu. Našim sugovornicama ovo je postao stil života, profesija. Što god tko mislio o tome. A upravo tome oni su u potpunosti posvećeni.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju