Na posebnim policama odabranih SPAR-a i svih INTERSPAR trgovina u Hrvatskoj stoji osam proizvoda, san osmero poduzetnika postao je java.

 Da proizvod nije lako proizvesti, niti prodati, uvjerili su se i sami kandidati koji su u velikoj masi ljudi među brojnim proizvodima nudili direktno, u prodaji ''jedan na jedan'' kupcima svoje proizvode.

Kandidatima se obratio i predsjednik uprave SPAR Hrvatska Helmut Anton Fenzl koji im je između ostalog poručio: ''Već sada se možete smatrati pobjednicima. Jako mi je drago da imamo priliku da vam pomognemo da vaši proizvodi nađu put do kupca.
Došao je taj trenutka kad kupci kažu svoje! Oni odlučuju o vašem uspjehu. Sretno!''
Poduzetnici projekta ''Startaj Hrvatska'' bačeni su u vatru – kako prodati proizvod u masi ljudi koji su došli kupiti točno ono što im je na popisu za kupnju.

U ovotjednoj emisiji gledatelji su imali priliku vidjeti kako su se u prodaji svojih proizvoda snašli četvero poduzetnika Ivana Perić, Jasna Karavanić, Diana Prpić i Zoran Čipčić.
Svaki poduzetnik dobio je iste uvjete, iste mogućnosti da u 90 minuta proda čim više svojih proizvoda. O uspjehu u toj prodaji između ostalog ovisit će i njihovo potpisivanje ugovora sa SPAR-om Hrvatska, odnosno odabir HIT proizvoda 2020.

Kako bi ovaj zadatak bio edukativan, produkcija emisije ''Startaj Hrvatska'' poslala je kandidatima i tajne kupce, poznate hrvatske poduzetnike – Hrvoja Prpića, Davorina Štetnera, Marinu Kolar i Vedrana Sorića. Oni su kandidatima udijelili savjet i dali im podršku i ohrabrenje kako bi što lakše savladali zadatak.

Kandidati su uspjeli na vrijeme isporučiti naručene količine, a sve izazove uspjeli su prevladati i Ivana Perić i Deana Miletić u proizvodnji i dostavi trajnog kolača Spare.
Ivana koja zajedno s Deanom stoji iza brenda Spara, radi Deaninog pogoršanog zdravstvenog stanja, sama se upustila u zadatak direktne prodaje.

''Ovo je definitivno najveći test za sve nas koji smo u ovom projektu pa tako i za Sparu jer su upravo kupci ti zbog kojih proizvod i postoji. Tome se i veselim - da napokon kupci dođu do našeg proizvoda i kušaju ga.'' Ivana je prije nego što je krenula u prodaju prognozirala kako bi bila zadovoljna, s obzirom na okolnosti, da proda barem 10 komada Spare u 90 minuta koliko traje ovaj zadatak.

Tajni kupac Spare bio je jedan od najpoznatijih poslovnih anđela, uspješnih poduzetnika i investitora Hrvoje Prpić koji je procijenio Ivanine prodajne vještine: ''Puna je energije, zna pristupati ljudima, razgovarati s njima, nema straha od ljudi, ekstrovertna je, svaka čast, apsolutna petica!'' Hrvoje je također savjetovao Ivani kako je dobro uvijek pronaći neku ''slabu'' točku kod kupca, nešto na što će reagirati… Dokaz Ivanine uspješnosti je činjenica da ju nitko od kupaca koji su joj pristupili za vrijeme prodaje nije odbio te da je prodala ukupno čak 11 kolača Spara.
U prodaji se okušala i Jasna Karavanić koju smo upoznali kao proizvođača mješavine začina Jaggety. Brojni izazovi su iza Jasne, morala je puno uložiti i investirati u proizvodnju, a uz podršku SPAR-a bilo joj je lakše ustrajati u naumu, ne predati se te isporučiti narudžbu. Sada je došao trenutak da stane pred kupce svojeg proizvoda. Za cilj si je postavila prodaju 20 komada.

Njezin tajni kupac bio je Vedran Sorić, direktor prodaje u Sorbel grupi, stručnjak u području prodajnih strategija. ''Ima strah u interakciji s ljudima koji je evidentan. Ono što je dobro je da je Jasna jako dobro istražila tržište, zna tko ju je konkurencija i kako pozicionirati proizvod.'' primijetio je Jasnin tajni kupac koji je ovoj poduzetnici odlučio uskočiti u pomoć te ponudio zajedničku komunikaciju s kupcima. Vedran je Jasni savjetovao da i dalje priča o bakinoj kuhinji, a manje o samim začinima, te da kupcima postavlja pitanja. Jasna je prodala u konačnici 10 komada začina Jaggety, no zadovoljna je naučenim lekcijama. ''Danas sam naučila da proizvodnja bez prodaje zaista ne može ići'', iskrena je Jasna.
Diana Prpić također se nakon izazova u proizvodnji i napretku koji je morala postići da bi mogla unaprijediti poslovanje, napokon našla za prodajnom policom u trgovini na kojoj se nalazi njezina teglica sreće – Batela. Pristup kupcima Diani nije stran, no ovaj put zadatak je bio jasan – prodati barem 15 teglica Batele u 90 minuta. Marina Kolar, stručnjakinja za razvoj biznisa, brendova i karijera bila je tajni kupac Batele. ''Sviđa mi se što je prirodno srdačna, ne mora ništa glumiti. Ona to živi i to se vidi iz njenog pristupa tako da je to definitivno adut u njenoj prodaji'', primijetila je Marina te rekla Diani da samo nastavi tim pristupom u prodaji.

''Zorina mast'' Gorana Čipčića također je napokon nakon napornog rada, velikog truda i brojnih izazova stigla na posebne police i sad je spremna za kupce koji su imali priliku iz prve ruke čuti sve o kvalitetama ovog proizvoda. Goran je dobio zadatak da u 90 minuta proda barem 12 komada. Među kupcima bio je i poslovni anđeo, avanturist i altruist Davorin Štetner. Tajni kupac Gorana je opisao: ''Ima zanimljiv pristup kupcu, zrači pozitivom, samosvjesnošću i nekom upornošću i odlučan je da kad vidi kupca, da će mu taj proizvod i prodati''. Goran je dobio i savjet da nikada ne odustane i da bude svjestan da je neuspjeh sastavni dio uspjeha. Goran je uspio prodati 14 komada Zorine masti.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju