Finale nagrade "2024 Gemawards''

Izvrsnost „Kuglolova“ prepoznata je i peti put ove godine. Kreativna i inovativna ideja kao i odlični rezultati, svrstali su ovaj projekt među najbolje i osigurali mu mjesto u finalu nagrade ''2024 Gemawards''. Ova prestižna nagrada slavi briljantnost i inovativnost u marketinškoj industriji, ističući vrhunske kampanje, među kojima se našao i projekt Nove TV, i to u kategoriji ''Experiental activation''. Nova TV tako se našla uz bok kampanja od zvučnih imena iz kreativne industrije, te su uz jedinu kompaniju iz Hrvatske u kategoriji i projekti od: The Walt Disney Company Europe & Africa, Sony Pictures Entertainment Iberia S.I.U., HBO MAX, AMC Networks International SE te Moviestar Plus+.

Ovaj interaktivni projekt Nove TV već je odnio jednu pobjedu, i to na prestižnom međunarodnom natjecanju Digital Media Awards Europe, u kategoriji Best In Audience Engagement. Ova nagrada plasirala je projekti i u finale svjetske inačice nagrade.
Ideja, strategija, izvedba i kreativnost, kao i postignuti rezultati ove uspješne integrirane kampanje Nove TV prepoznati su i od struke u Hrvatskoj – „Kuglolov“ je tako bio ove godine i među finalistima natjecanja MIXX Awards Croatia 2024 i Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Podsjetimo, jedinstveni natječaj „Kuglolov“ omogućio je gledateljima da u prosincu 2023. sudjeluju u zabavnoj potrazi za virtualnim božićnim kuglicama koje su se prikazivale na ekranu, u programu Nove TV, ali i na portalima grupacije – DNEVNIK.hr, showbuzz.hr, zadovoljna.hr, gol.hr, punkufer.hr, krenizdravo.hr, zimo.hr te novatv.hr. Svaka od tih kuglica nosila je QR kod, a gledatelji su putem aplikacije DNEVNIK.hr imali priliku skenirati te kuglice, odnosno prikupljati na portalima grupacije. Ovaj inovativan pristup omogućio je sudionicima da ukrase svoje virtualno božićno drvce unutar aplikacije, produbljujući time svoje iskustvo gledanja televizijskog programa na novi, inspirativan način. „Kuglolov“ je vrlo brzo postao senzacija među gledateljima Nove TV s impresivnim brojkama – gotovo 100 000 korisnika sudjelovalo je u natječaju tijekom kojeg je prikupljeno više od milijun virtualnih božićnih kuglica i dodijeljeno je 40 nagrada te jedna glavna nagrada.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju