Otkrili supertalentirani: Kako da vaš sadržaj na društvenim mrežama privuče najviše pozornosti?
21.11.2017 / 10:45 / Zanimljivosti
U moru informacija koje percipira oko dok pregledavamo sadržaj na društvenim mrežama neke objave ipak zaokupljaju više pozornosti. Koji je pravi recept za dobru viralnu fotografiju, otkrili su kandidati Supertalenta.
![](http://image.dnevnik.hr/media/images/840x460/Nov2017/61433680-supertalent.jpg)
Kreativna ideja, dobar kontekst i dobar fotoaparat tri su karakteristike viralne fotografije koje je izdvojio Timotej Nuč, Slovenac koji je uz svog kolegu Luku Avguština sjajnom akrobatskom izvedbom dospio u finale Supertalenta.
Osim što je bitno pogoditi trenutak, prenijeti emociju i biti na pravom mjestu u pravo vrijeme, fotografija kojom kandidati nastoje postići što veći doseg publike nikako ne smije biti mutna. Koristeći Huawei P10 kandidati mogu biti sigurni u kvalitetnu fotografiju koju omogućuje Leica dvostruka kamera. Fotografirajući skupinu ljudi, nema straha da će netko od osoba na fotografiji biti „mutniji“ jer Leica kamera na Huaweiju P10 omogućuje snimanje portreta s preciznom 3D detekcijom lica.
Koji su savjeti ostalih kandidata Supertalenta za izradu dobre viralne fotografije, otkrijte u videu.