Izazovno snimanje s padobrancima.

Još u ožujku ove godine Nova TV je predstavila novi vizualni identitet, a u sklopu njega emitiraju se i brojni atraktivni vizuali. Nakon ''balota'', ''berbe'', ''kišobrana'', ''lipicanera'', ''moreske'', ''navijača'', ''plivačica'' i dr. logo Nove TV od sada se može vidjeti i u sklopu najnovijih, nedavno snimljenih identa, a to su ''padobranci'' i ''planinari s Velebita''.



Ideja za padobrance u ladici kreativaca Nove TV stoji već neko vrijeme, no ove jeseni došlo je i do realizacije.

"S ponosom predstavljamo nove elemente u našem vizualnom identitetu koji su i ovaj put nastali na visokoj razini produkcijske izvrsnosti, te koji uspješno prenose našu viziju ideje zajedništva tima Nove TV i gledatelja za koje stvaramo najbolji sadržaj'', izjavila je direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV Ivana Galić Baksa.

Tim marketinga Nove TV odlučio se tako ovaj put za izazovno snimanje s padobrancima koji su skakali s visine od 4000 metara te bili u slobodnom padu bez otvaranja padobrana 50 –ak sekundi unutar kojih su trebali izvesti ono što se od njih tražilo.



Idealne vremenske prilike čekale su se i za snimanje i na Velebitu, te iako se na planini vremenske okolnosti znaju u tren promijeniti, za vrijeme ovog snimanja koje je održano krajem listopada, bili su idealni uvjeti. Prekrasna priroda Velebita te atraktivni kadrovi osim planine, mora i otoka, našao se tako među brojnim vizualima Nove TV koji nastavljaju priču o zajedništvu i sinergiji najjače multimedijalne platforme sa svojom lojalnom publikom.



DOP snimanja je bio Stanko Herceg, režiju identa "padobranci" potpisuje Damir Morpurgo, a "planinara" Ivan Salaj.

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju