Kandidati svoje proizvode, Croccantino, Druid, Nutri Kulti i Korijen, nude direktno svojim kupcima.

Svih osam kandidata i proizvoda projekta ''Startaj Hrvatska'' predstavljeno je u prethodnim emisijama, a sada ih očekuje novi veliki izazov. Svoje proizvode u direktnoj prodaji kupcima će na svojim ''Startaj Hrvatska'' pultovima, u INTERSPAR prodavaonici predstaviti Marija Antunović i njezin suprug Ivan Borac (Croccantino), Marko i Ana Antolić (Druid), Martina Gilja (Nutri Kulti) te Tina Popović (Korijen).



U ovoj fazi projekta kreće borba za dobivanje ugovora i ostanak na policama SPAR-a, te nastojanje svakog kandidata da baš njegov proizvod postane Hit proizvod 2022. Kako bi pridobili kupce morat će im pojasniti koje su prednosti i posebnosti njihovih proizvoda, a za neke kandidate će to biti izazovnije nego što su mislili. ''Svi smo svjesni da živimo u ekonomski izazovnom vremenu. Unatoč tome, odlučili ste u ovo vrijeme proširiti svoje poslovanje i suočiti se s poduzetništvom. To je vrlo hrabro. Pokazali ste da vjerujete u ono što radite. I mi vjerujemo u vas'', poručio im je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Zadatak kandidata je uvjeriti kupce da kupe što veći broj njihovih proizvoda. Svaki od njih imat će jednake uvjete da u 90 minuta proda što više svojih proizvoda.

''To nije samo proizvod, to smo stvarno mi. U trenutku kad smo utkali toliko ljubavi u proizvod i kad ga date velikom broju ljudi da ga probaju, to je jako osobno i jako sam uzbuđena da čujem prve dojmove'', objasnila je Marija Antunović.

''Sad je vrijeme da damo sve od sebe da pokažemo što smo naučili u ovom periodu i da prezentiramo naše proizvode kupcima'', istaknuli su Ana i Marko Antolić koji jedva čekaju stati pred kupce. ''Bilo je teških trenutaka, napornih, kad se htjelo odustati, kad smo mislili da ne možemo. Uz pomoć ekipe iz projekta smo uvijek nalazili rješenja'', ispričala je Martina Gilja. ''Uvijek je prisutna trema kad idete na mjesto direktne prodaje i dolazite za pult koji je vaša pozornica'', rekla je Tina Popović prije prodaje ''jedan na jedan''.

Kako će se kandidati snaći u prodaji, doznajte u devetoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' u nedjelju od 16 sati na Novoj TV.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju