Objavljeni su finalisti nagrade Grand PRix HUOJ-a, izabrano je 36 finalista, a Nova TV je ove godine u finalu ove najprestižnije nagrade za odnose s javnošću u Hrvatskoj sa svojih čak pet komunikacijskih projekata.

U kategoriji društveno odgovorno poslovanje Nova TV je prijavila i ušla u finale s projektom pod nazivom „Integrirano partnerstvo za kontinuirano osnaživanje projekta Želim život Zaklade Ana Rukavina“.


 

U kategoriji za unutrašnju komunikaciju finalist je s projektom „Novosti na Novoj – nova razina internog komuniciranja“.

Za političku komunikaciju finalist je s projektom „Nova TV – izbori 2016.


 

U kategoriji za komunikacijsku strategiju u finalu je sa projektom „Supertalent 2016. – Više od TV showa


 

U kategoriji digitalne komunikacije s projektom praćenja Europskog prvenstva na portalu Gol.hr .

 

Izuzetno smo ponosni na rekordni broj prijava. To znači da raste ugled Grand Prixa. Ove je godine odabir finalista bio uistinu izazovan. Kako bismo izabrali najbolje, prijavljene smo projekte proučili iznimno detaljno i predano“, kazala je Daria Mateljak, predsjednica žirija nagrada Grand PRix.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju