U kategoriji Channel Logo Design Across Multiple Media Nova TV nominirana je s logotipom za Izbore 2017 i njegovom upotrebom u svim medijima!

PromaxBDA postavlja standarde u medijskom marketingu na međunarodnoj razini i sinonim je za izvrsnost i pomicanje granica. Radi se o nagradama za postignuća u marketingu medija, koja obuhvaća sve vrste emitiranja sadržaja u svim medijima. U samom natjecanju sudjeluju najjače televizijske kuće iz cijele Europe i konkurencija je izuzetna.

Nova TV u sklopu ovogodišnjeg 'PROMAXBDA EUROPE AWARDS 2018' nominirana je u kategoriji Channel Logo Design Across Multiple Media uz bok s najjačim europskim televizijama. Nominacija se odnosi na logo Izbori 2017.



Cjelokupni posao odradili su vrhunski profesionalci odjela Marketinga, PR i korporativnih komunikacija Nove TV, na čelu s Ivanom Galić Baksom i voditeljem odjela On air promocije Damirom Morpurgom.

„Prije dvije godine dobili smo dvije Promax nagrade, a sada smo u finalu u kategoriji Channel Logo Design Across Multiple Media sa logotipom za Izbore 2017. Radi se o najuglednijem svjetskom priznanju u marketinškoj industriji, stoga moram naglasiti da smo izuzetno ponosni! Imamo vrhunski tim profesionalaca koji su još jednom svojom ekspertizom potvrdili da je Nova TV ne samo lider na hrvatskom tržištu već da je uz bok s najjačim svjetskim igračima. Nitko u regiji, a posebno u Hrvatskoj osim Nove TV nije bio nominiran za Promax nagradu što nam je velika čast jer je naš rad opet u službi promocije naše zemlje. Sreću ovog trenutka, kao i do sada, ćemo usmjeriti u daljnji razvoj i nastaviti ovim putem, s ciljem da našim gledateljima omogućimo najkvalitetniji program i najbolji doživljaj“, rekla je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.



Nova TV korporacija je koja istinski živi svoju viziju, nominacija za još jednu najprestižniju marketinšku nagradu Promax je još jedan dokaz je da je upravo ova medijska grupacija zasigurno najsnažnija multimedijalna platforma u zemlji, ali i na svjetskom nivou.