Proglašenje dobitnika i svečana dodjela Promax Europe Awardsa bit će 10. svibnja u Amsterdamu.

Još jedan veliki uspjeh za Novu TV, ovoga puta iz područja marketinških komunikacija. Promo spotovi za kampanju Dnevnika Nove TV za koje su zaslužni kreativci Nove TV, u finalu su najprestižnije europske nagrade Promax u kategoriji „News/Special report programme spot“. U konkurenciji su neke od najjačih europskih TV postaja i produkcija: TV2 (Danska), Mediaset (Španjolska), United News Marathon (Ukrajina), Flint Skallen (Njemačka), Viaplay creative (Švedska).

"Jako smo ponosni da je Nova TV i ove godine prepoznata od strane žirija na najuglednijem svjetskom priznanju u marketinškoj industriji. Pokazali smo još jednom da imamo vrhunski tim kreativaca i profesionalaca koji su još jednom potvrdili da je Nova TV lider na hrvatskom medijskom tržištu i da ozbiljno konkurira i na globalom. O tome svjedoči i finale ove prestižne nagrade za koju su nam konkurenti najjači svjetski marketinški stručnjaci i kampanje", izjavila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.

Podsjećamo, 2016. godine, prvi puta u povijesti Promaxa televizija iz Hrvatske nagrađena je u njihovom godišnjem natjecanju izvrsnosti na području promocije, marketinga i dizajna. Bila je to Nova TV koja je osvojila srebrno odličje u čak dvije kategorije: za najbolju produkcijsku grafiku u informativnom programu te za najbolji TV studio i video zid. Nova TV ušla je u finale Promaxa 2021. za najavu šeste sezone showa “Tvoje lice zvuči poznato” te 2017. s logotipom za Izbore 2017. S kampanjom Dnevnika Nova TV je nedavno ušla i u finale Grand PRix nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), u kategoriji integrirana kampanja.

Proglašenje dobitnika i svečana dodjela Promax Europe Awardsa bit će 10. svibnja u Amsterdamu.

 

 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju