Nova TV ujedno je bila i jedini prijavitelj na ovogodišnjem Grand PRixu koja je u finale ušla sa čak pet projekata.

U kategoriji društveno odgovorno poslovanje u finalu Nova TV bila je s projektom pod nazivom „Integrirano partnerstvo za kontinuirano osnaživanje projekta ”Želim život Zaklade Ana Rukavina“, u kategoriji politička komunikacija s projektom „Nova TV – izbori 2016.“, u kategoriji za unutrašnju komunikaciju s projektom „Novosti na Novoj – nova razina internog komuniciranja“, a u kategoriji za komunikacijsku strategiju s prjektom „Supertalent 2016. – Više od TV showa“.


 

'Iznimno nam je drago da su, nakon europskih stručnjaka na dodjeli nagrade European Exellence Award, prema kojoj je projekt uvršten među najboljih pet sportskih projekata u Europi, kvalitetu projekta prepoznali i domaći stručnjaci. Ovo je druga uzastopna godina da Nova TV osvaja nagradu u području digitalnih komunikacija Hrvatske udruge za odnose s javnošću, čime smo još jednom pokazali snagu grupacije Nove TV i u segmentu digitala. Pripreme i realizacija projekta su trajali više od šest mjeseci i svatko je dao svoj doprinos koji je doveo do ovog priznanja - sinergija različitih odjela je dovela do uspjeha čitavog projekta.',  izjavio je Domagoj Repač, Digital strarteg i voditelj nagrađenog projekta GOL.hr-a.


 

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju