Uskoro na Novoj TV!

Dvije uspješne sezone društveno odgovornog projekta koji mijenja živote ljudi i daje vjetar u leđa poduzetnicima su iza nas, a već ove jeseni stižu novi kandidati koji su pokazali znanje, upornost i spremni su za korak dalje u svojoj poduzetničkoj priči. Nova sezona ''Startaj Hrvatska'' uskoro predstavlja novih osmero kandidata. Ove jeseni ćemo na Novoj TV pratiti njihove uzbudljive životne i poduzetničke priče, kao i njihov fascinantan put do uspjeha.

Partneri projekta SPAR Hrvatska, Nova TV i Ascanius Media uspješno su pomaknuli granice u jačanju malih domaćih poduzetnika, povećali vidljivost i brojnost hrvatskih proizvoda na policama maloprodajnih lanaca, ujedno time jačajući i hrvatsko gospodarstvo.
Podsjetimo, hit proizvod prve sezone bila je ''Zorina mast'' poduzetnika Gorana Čipčića koji je osvojio gledatelje svojom energijom, pričom, i naravno proizvodom koji se i dan danas prodaje diljem zemlje. Baš kao i Nutty BARica koja je osvojila nepca brojnih kupaca ovih ukusnih snack pločica, a osvojila nas je sve svojim šarmom, pozitivnom energijom i snažnim poduzetničkim duhom njihova kreatorica, poduzetnica Maja Fertalić. Hit proizvod je kruna ovog projekta, no i svi preostali kandidati ''Startaj Hrvatska'' dobili su ogromnu podršku u ostvarenju poduzetničkih snova, a njihovi proizvodi svanuli su na policama velikog trgovačkog lanca.

Emisija koja mijenja živote ljudi u nadolazećoj trećoj sezoni upoznat će nas s novim inovativnim proizvodima, ali i hrabrim i vrijednim ljudima koji su ih stvorili te njihovim nevjerojatnim životnim situacijama i okolnostima koji će oduševiti i iznenaditi gledatelje Nove TV. Tko je sve bio dovoljno otvoren za nove izazove, kako je izgledao put koji su mladi poduzetnici trebali prijeći kako bi im se ostvarile njihove poduzetničke vizije te kako će na njihove živote utjecati sudjelovanje u ovom formatu, saznat ćemo uskoro kroz emisije ''Startaj Hrvatska''.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju