Nova TV grupa ljeto je dočekala s izvrsnim rezultatima!

Nova TV grupa ljeto je dočekala s izvrsnim rezultatima – u lipnju je ostvarila najveći udio gledanosti i u udarnom terminu s 40,4 posto udjela i na cijelom danu s 30,3 posto udjela. Najgledaniji program mjeseca bila je Nova TV s ostvarenih 24,5 posto udjela u gledanosti, a on se u udarnom terminu penje na čak 34 posto. Odlične rezultate ostvarila je i Doma TV koja je najgledaniji specijalizirani kanal u udarnom terminu s ostvarenim udjelom gledanosti od 6,3 posto.

Dnevnik Nove TV već je osmo ljeto najgledanija središnja informativna emisija. I u lipnju je uvjerljivo držao svoju lidersku poziciju s udjelom gledanosti od čak 43 posto, što je dvostruko bolje i od prvog i od drugog konkurenta. Gledatelji su se i u popodnevnom terminu najradije informirali na Novoj TV i to uz Vijesti u 17 koje su ostvarile prosječan udio u gledanosti od 37 posto.

U lipnju, Nova TV prednjači i u segmentu zabave – među TOP deset serija, čak je osam onih koji se prikazuju upravo na Novoj TV. Najgledanija je bila turska sapunica Tuđi život, a u stopu je prati još jedna turska uspješnica, serija Bit ćeš moja. Hrvatska dramska serija Zlatni dvori našla se na trećem mjestu, a među najboljih deset su i turski Anđeli te domaće humoristične serije Lud, zbunjen, normalan i Samo ti pričaj.

Najgledanija zabavna emisija u lipnju bila je IN magazin s udjelom u gledanosti 32,6 posto, a među TOP deset je i nova reality serija Nove TV Moje prvo putovanje s ostvarenim udjelom gledanosti od 19,5 posto.

Kao multimedijalna platforma, Nova TV može se pohvaliti i uspjehom svojih digitalnih kanala. Tako portal DNEVNIK.hr i u lipnju drži treće mjesto među news portalima po posjećenosti s preko milijun i 200 tisuća jedinstvenih korisnika, a najznačajniji uspjeh prošlog mjeseca postigao je portal punkufer.hr. On je s 349.699 jedinstvena korisnika zauzeo prvo mjesto u kategoriji gastro i putovanja. U usporedbi mjesecom ranije, portal punkufer.hr zabilježio je rast od 8,9 posto te 37,6 posto u usporedbi s istim mjesecom prošle godine.


Najpopularniji formati na ekranu pažnju plijene i na društvenim mrežama. Tako je domaća serija Zlatni dvori tijekom svog finalnog tjedna na Facebook stranici dosegnula gotovo 775 tisuća korisnika ove društvene mreže te ostvarila gotovo 350 tisuća reakcija. Tijekom prvog tjedna prikazivanja turske sapunice Bit ćeš moja, koji je ujedno bio i posljednji tjedan serije Tuđi život, objave Facebook stranice Nove TV ostvarile su doseg od preko 1.650.000, a broj reakcija prešao je 300 tisuća.


Izvor: AGB Nielsen; Gemius; Facebook Insights
Razdoblje: lipanj 2017.
Ciljna skupina: 4+

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju