Nova TV grupa 80 posto gledanija od prvog konkurenta u udarnom terminu
4.6.2021 / 10:35 / Zanimljivosti
Nova TV grupa se u prvih pet mjeseci ove godine može pohvaliti s uspješnim rezultatima
Nova TV grupa se u prvih pet mjeseci ove godine može pohvaliti s uspješnim rezultatima, pa i porastom gledanosti u odnosu na isto razdoblje prošle godine pa je tako gledanija od grupacije kanala prvog konkurenta za 67 posto, odnosno za 80 posto u udarnom terminu.
Uspješna programska shema, vrhunski zabavni i informativni program, te pomno osluškivanje publike doveli su i do pohvalnih rezultata, pa tako prema podacima gledanosti možemo ustvrditi da je sam kanal Nova TV gledaniji od konkurentskog kanala za čak 74 posto, odnosno za 77 posto u udarnom terminu.
Najgledanija emisija na TV ekranima bila je Kvalifikacija za Svjetsko prvenstvo, utakmica Slovenija - Hrvatska, no izuzev sportskih događaja, najgledanija emisija na televiziji u ovoj godini bio je ''Dnevnik Nove TV'', i to onaj prikazan 6. siječnja, 2021. uz kojeg se informiralo o najvažnijim vijestima dana više od 740 tisuća gledatelja.
Nova TV je apsolutni televizijski pobjednik i lokalnih izbora tijekom kojih je Hrvatska krajem svibnja odabrala lokalnu vlast. Višesatni program, zanimljive analize i komentari gostiju u studiju te reporteri diljem zemlje bili su i ovaj put dobitnička formula ove televizije. ''Dnevnik Nove TV'' bio je i tada najgledanija emisija dana, a uz nju je svakodnevno ove godine u prosjeku više od 540 tisuća gledatelja. Uz ''Dnevnik Nove TV'' koji je i ove godine na samom tronu najgledanijih emisija u Hrvatskoj, još su čak četiri formata Nove TV na prvim pozicijama najgledanijih emisija. Tako su odmah iza središnje informativne emisije Nove TV tu i najjači aduti zabavnog programa, top formati domaće produkcije koji u prosjeku ostvaruju iznad 30 posto udjela u gledanosti – serije ''Kud puklo da puklo'', ''Dar Mar'' i show ''Tvoje lice zvuči poznato''. All stars sezona showa ''Tvoje lice zvuči poznato'' je u svojih šest emitiranja dosegnula 2.300 000 gledatelja, te u vrijeme prikazivanja ova emisija jača od prvog konkurenta za čak 181 posto.
U top 5 najgledanijih formata nalazi se i turska dramska serija ''Ambasadorova kći''.
Među deset najgledanijih formata ubraja se i ''IN magazin'' koji ostvaruje 31,8 posto udjela u gledanosti, a emisiju svakodnevno prati više od 358 tisuća gledatelja.
Emisija ''Provjereno'' ove godine ostvaruje također odličan rezultat gledanosti, te bilježi porast. U prosjeku ju je ove godine gledalo 310 tisuća gledatelja te je ostvarila udio u gledanosti od čak 36,8 posto. U odnosu na konkurentski sadržaj bliske tematike, ''Provjereno'' ima čak 99 posto veći udio u gledanosti, odnosno 15 posto veću gledanost.
Filmovi se gledaju najviše upravo na Novoj TV. Čak prvih 12 najgledanijih filmova emitirano je na Nova TV kanalu, a najgledaniji ove godine je ''Predator iz dubina'' koji je ostvario gledanost 11,5 posto, odnosno u prosjeku je uz film svake minute bilo 443 tisuća gledatelja.
Doma TV je najgledaniji je specijalizirani kanal, te je od prvog konkurenta gledaniji za 48 posto na cijelom danu, odnosno za 95 posto u udarnom terminu. Publika Doma TV-a najviše je gledala prime time seriju Mentalist, a uz ovu najgledaniju seriju tog specijaliziranog kanala je svake minute u prosjeku bilo 121 tisuća gledatelja. Odmah nakon nje, popularnost bilježi i naslov NCIS: Los Angeles uz koju je u prosjeku 118 tisuća gledatelja.
Izvor: UMTG, pružatelj podataka AGB Nielsen, ciljna skupina 4+
Razdoblje: 1.1.-31.5.2021.
Prvi i na digitalnim platformama – rekord DNEVNIK.hr-a, showbuzza, rast zadovoljne i punkufera
DNEVNIK.hr 2021. godinu započeo je kao najčitaniji portal u Hrvatskoj s čak 2 118 966 stvarnih korisnika u siječnju. Osim što je to rekord ovog news portala, to je ujedno i najveći broj stvarnih korisnika koje je neki portal uopće ostvario na mjesečnoj razini! DNEVNIK.hr je tijekom 2021. godine, izuzev siječnja kad je bio na prvom, bio drugi portal u Hrvatskoj po broju stvarnih korisnika. Kad se usporedi prosječan broj stvarnih korisnika tijekom prvih pet mjeseci ove i prošle godine, u ovoj je ostvaren rast.
Tako je uz DNEVNIK.hr tijekom prvih pet mjeseci ove godine bilo pet posto više stvarnih korisnika. Prosječan broj stvarnih korisnika DNEVNIK.hr-a je 2 044 203.
Punkufer i zadovoljna zadržavaju poziciju najčitanijeg gastro&travel odnosno ženskog portala u Hrvatskoj. Zadovoljna.hr ispred konkurencije se našla s 1 147 928 stvarnih korisnika u prosjeku tijekom prvih pet mjeseci, što je također povećanje u odnosu na isto razdoblje prošlu godinu i to od dva posto. Više stvarnih korisnika je ovu godinu i uz punkufer u odnosu na prošlu – 837 931, što je pozitivna razlika od pet posto.
Showbuzz je uvjerljivo prvi među konkurencijom po broju pregleda stranica. Tako je ovu godinu apsolutno oborio rekord i u svibnju je ostvario 47 392 940 pregleda stranica/klikova. Rast u broju stvarnih korisnika u odnosu na isto razdoblje prošle godine tijekom prvih pet mjeseci ostvario je i gol.hr i to od devet posto, a sportski događaji koji se nisu održali prošle godine tek slijede.
Izvor: Gemius, siječanj-svibanj, 2021.
Nova TV platforme na društvenim mrežama također bilježe hvalevrijedne poraste i ostvaruje zavidne rezultate posjećenosti, a vidljiv je i porast broja video pregleda. Tako je u prvih pet mjeseci 2021. ostvareno čak 135 milijuna video pregleda na YouTube kanalu Nove TV, što je za 5 posto više nego u 2020. u istom razdoblju. Ovih dana YouTube kanal Nove TV prešao je brojku od vrtoglavih 500 tisuća pretplatnika, čime je još jednom potvrdio status najjačeg televizijskog YouTube kanala u zemlji. Na svim Nova TV Facebook stranicama ostvareno je čak 260 milijuna video pregleda što je za čak 25 posto više od prošle godine u istom razdoblju.