Bliži se kraj još jedne izazovne i zahtjevne, no za Novu TV uspješne godine koju završava sa statusom najuspješnije multimedijalne platforme.

 Podaci o godini na izmaku jasno govore kako je Nova TV uvjerljivi broj jedan kada je u pitanju gledanost, sa značajnom prednosti pred konkurencijom. Nova TV grupa jača je od svog prvog konkurenta za čak 57 %, a u udarnom terminu ta prednost raste na 70 %. Sami kanal Nova TV od prvog je konkurenta gledaniji za 76,9 posto, dok Domu TV, najgledaniji specijalizirani kanal na tržištu, u udarnom terminu prati dvostruko više gledatelja nego prvog idućeg konkurenta.

Informativni program Nove TV i dalje drži uvjerljivo prvo mjesto, a u prosjeku ga svakodnevno gleda gotovo 150 tisuća ljudi više nego prvog idućeg konkurenta. Dnevnik Nove TV i dalje je najgledanija informativna emisija koja pred prvim konkurentom prednjači za visokih 83 %.
Nova TV potpisuje i najgledaniju emisiju godine – bio je to prijenos utakmice Hrvatska-Rusija, održane u sklopu kvalifikacija za Svjetsko nogometno prvenstvo u Kataru 2022, a pratilo ju je preko milijun i 100 tisuća gledatelja. Od svih domaćih zabavnih emisija tijekom 2021. godine, najgledaniji je show Supertalent kojeg je u prosjeku pratilo više od 700 tisuća gledatelja, a odmah nakon njega nalazi se Tvoje lice zvuči poznato.

Na visoko četvrto mjesto popeo se MasterChef, a u top 10 još ulazi i IN magazin.

Portal DNEVNIK.hr, osim što je u 2021. godini četiri puta oborio tržišni rekord, domena je koja je ostvarila najveći rast u odnosu na konkurenciju, i po broju stvarnih korisnika i po broju pregleda stranica, čime je postao najčitaniji news portal po Gemiusovom mjerenju. Najveći rast među konkurencijom ostvarili su i specijalizirani portali gol.hr i showbuzz.hr (koji pred prvim konkurentom prednjači za 106% u pregledu stranica i 22% u stvarnim korisnicima!), zadovoljna.hr može se pohvaliti najvećim brojem pregleda stranica, dok su punkufer.hr i zimo.hr uvjerljivi pobjednici svojih kategorija (zimo.hr je za čak 79% posjećeniji od prvog konkurenta!).

Nova TV može se pohvaliti i rezultatima svojih društvenih mreža – njihovih 6.5 milijuna pratitelja za 18 je posto više u odnosu na prvog konkurenta, a ostvaren je i uvjerljivo najveći broj video pregleda na Facebooku, vrtoglavih 510 milijuna!

Izvor: AGB Nielsen, 1.1.-29.12.2021., target 4+; Gemius, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Tik Tok Analytic i Emplifi

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju