Ekipa 'Zdravlja na kvadrat' pokazat će trikove uz koje možete ostati fit koristeći samo tijelo!

Tjelesna aktivnost igra ključnu ulogu u očuvanju zdravlja organizma. U nastavku pročitajte nekoliko vježbi koje možete izvoditi bilo gdje i bilo kada. Za njih koristite samo vlastito tijelo i nisu vam potrebni nikakvi rekviziti.

Slijed od 6 vježbi za cijelo tijelo koje razvijaju mobilnost, koordinaciju i snagu:

1. Bočno hodanje u čučnju

Ova vježba razvija snagu donjeg dijela tijela. Spustite se u čučanj i prenosite težinu s jedne noge na drugu. Trup nastojte držati ravnim.

2. Majmunski hod

Vježba kojom se jačaju ramena, ruke i trup.

3. Dek čučanj sa skokom

S njom se razvijaju snaga trupa, mobilnost leđa i snaga.

4. Bočno rolanje na podu

Na podu se rola s leđa na trbuh i obratno. Ova je vježba odlična za jačanje mišića centra.

5. Uski sklek i bočni tvist

Ova vježba je kombinacija dvije vježbe. Uskim sklekom se razvija snaga prednjeg dijela tijela, a bočnim tvistom se otvaraju prsa i radi se na mobilnosti ramenog pojasa.

6. Hodanje u stoliću s licem prema gore

Vježba je odlična za zdravlje ramena.

 

Vježbe možete kombinirati na različite načine u trening. Možete ih raditi individualno, u setovima ili odjednom.

Nove poučne priče emisije 'Zdravlje na kvadrat' pratite subotom na Novoj TV, a nedjeljom na Domi TV. Propuštene epizode pogledajte besplatno na novatv.hr.

Još lakše do novosti o omiljenim serijama i emisijama. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju